Toon posts:

WAG54G bridgen met WRT54G

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn WAG54G "Bridgen" met mijn WRT54G. Hierdoor wil ik een draadloos netwerk opbouwen tussen mijn bedrijf en huis. De WAG54G staat in mijn bedrijf en is verbonden via het ingebouwde ADSL modem met internet. Nu zou ik mijn WRT54G welke in mijn huiskamer staat willen verbinden zodat mijn Wired netwerk ook in verbinding staat met mijn Wireless lan op de zaak.

Nu heb ik zo ongeveer de hele GoT afgezocht, de Dixons helemaal gek gevraagd maar niemand kan mij vertellen hoe ik dat moet instellen en of het uberhaupt wel mogelijk is. Heeft er iemand enig idee hoe deze accespoints in te stellen cq aan te sluiten?

Dit is mijn laatste hoop op succes

Stefan

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 08:25

_nethack

We're all MAD here

Ik kan in de configuratie van mijn WRT54G geen bridge setting vinden, maar hij heeft zo te zien wel de mogelijkheid om zich ipv als access point als client te gedragen. Misschien dat je hem op die manier aan je AP kunt koppelen?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik de accespoint instellen om hem als client te gedragen? Als dit zou werken dan is het ook opgelost

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 08:25

_nethack

We're all MAD here

Standaard firmware heeft die optie net zie ik. Aangepaste firmware wel...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de firmware geupdate en nu kan de wrt54g idd als client instellen. Ook wordt nu een WDS-functie geboden. Na wat speurwerk blijkt dit een mogelijkheid tot brigden in te houden. Hiermee ga ik dan ook aan de slag. Bedankt iig!