Toon posts:

Webpagina.exe?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik vroeg mij af of je je een html-webpagina kan laten openen in een toepassings(.exe) venster (popup), het is namelijk zo dat ik mijn gebruiker een setup.exe laat downloaden en installeren, dit is al af en werkt, maar nu wil ik een mijnwebpagina.exe bestand maken die een (popup/toepassings)venster opend van zegge 500 X 400 pixels met een locale html pagina erin, dan kan de gebruiker van daaruit weer bijvoorbeeld een hyperlink aanklikken om naar een online-html-pagina te surfen in het toepassings venster.

Mijn vraag is of dit mogelijk is en ik zou graag geadviseerd worden over wat voor of welk programma ik hiervoor kan gebruiken.

Groetjes Ray

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je dit niet met flash doen?
deze kun je een venster opent, maar daarin een lokaal iets (dat met je flash dingetje is gedownload) en door kan linken naar een online pagina.
Is makkelijker te maken en persoonlijk als er gevraagd wordt om online webpagina.exe te openen dan klik ik het persoonlijk al weg gezien de virussen die het kan bevatten (met swf is dat stukken minder)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, maar is het niet zo dat je dan alleen een swf kan aanroepen, ik wil de pagina's namelijk allemaal binnen het toepassings venster houden

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als ik het goed begrijp wil je een HTML application (HTA) hebben.

hier en hier kun je vinden wat het is en hoe je er eentje kunt maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Johnny op 05-05-2004 00:08 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.html2exe.com/

is dit wat?

edit: laat maar, dat ding laat pagina's in een lelijk Internet Explorer 3.0-achtig venster zien :(

[ Voor 57% gewijzigd door mjszwo op 05-05-2004 22:38 ]

Verwijderd

Download zooi.maarten.gotdns.com/shellout.exe

Maar vervolgens een .bat bestand aan met daarin bijvoorbeeld "shellout www.tweakers.net"

Tadaa

Is nog geen .exe en wat betreft venstergrootte weet ik ook niet wat mogelijk is, maar is een eventuele oplossing :)
Pagina: 1