Sinds vandaag heb ik blijkbaar een virus opgelopen. Ik kwam achter dat in outlook express het spamfilter van norton internet security 2004 was uitgeschakeld.
En wat blijkt, alles van norton is uitgeschakeld, en kan niet worden ingeschakeld.
Toen ik taakbeheer wilde openen om te kijken voor vreemde processen, wilde deze niet openen. Hij opend wel maar wordt binnen de seconde gesloten. Hetzelfe is het geval met regedit.
Ik heb op virussen gescant, eerst met mijn eigen Norton, maar ook online bij Housecall en symantec, deze hebben beide niks gevonden.
Heb met de removal tool (van symantecsite, en Microsoft site) gezocht maar niks gevonden.
Teven heb ik met de intelligent updater de laatste norton updates binnengehaald, en deze in veilige modus geinstalleerd, en nog een keer gescand, maar niks gevonden.
Als ik kijk naar welke programma's opgestard worden met booten (via easycleaner) staan daar deze enteries die er normaal niet horen;
1;
Microsoft® Windows® Operating System C:\WINDOWS\System32\LSASB.EXE
HKEY_CURRENT_USER\Software\MicroSoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
2;
KEY_LOCAL_MACHINE\Software\MicroSoft\Windows\CurrentVersion\Run
Ik draai WindowsXP, en Norton internet securitie 2004 (welke up to date was)
graag suggesties, ik weet het niet meer
edit,
MS04-011 is nu geinstalleerd
En wat blijkt, alles van norton is uitgeschakeld, en kan niet worden ingeschakeld.
Toen ik taakbeheer wilde openen om te kijken voor vreemde processen, wilde deze niet openen. Hij opend wel maar wordt binnen de seconde gesloten. Hetzelfe is het geval met regedit.
Ik heb op virussen gescant, eerst met mijn eigen Norton, maar ook online bij Housecall en symantec, deze hebben beide niks gevonden.
Heb met de removal tool (van symantecsite, en Microsoft site) gezocht maar niks gevonden.
Teven heb ik met de intelligent updater de laatste norton updates binnengehaald, en deze in veilige modus geinstalleerd, en nog een keer gescand, maar niks gevonden.
Als ik kijk naar welke programma's opgestard worden met booten (via easycleaner) staan daar deze enteries die er normaal niet horen;
1;
HKEY_CURRENT_USER\Software\MicroSoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
2;
KEY_LOCAL_MACHINE\Software\MicroSoft\Windows\CurrentVersion\Run
Ik draai WindowsXP, en Norton internet securitie 2004 (welke up to date was)
graag suggesties, ik weet het niet meer
edit,
MS04-011 is nu geinstalleerd