Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
ik heb een pc, met een synckabel en een pda. nu is het zo dat als ik gesynct heb, dat ik via de pda toegang wil hebben tot de bestanden die op de pc staan waarmee ik gesynct heb, zonder deze pc aan te hoeven raken.

ik heb al op download.com zitten bladeren, maar ik weet niet echt hoe zo'n soort programma heet, dus waarop ik zoeken moet weet ik niet :)

Verwijderd

zit gewoon in file browser..
onderaan zitte 3 icoontjes de 3e meen ik is eer soort server met daar naast een pda. klik daar op en je krijgt een schermpje en tap daarin //'je-host-pc-naam'

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:48:
zit gewoon in file browser..
onderaan zitte 3 icoontjes de 3e meen ik is eer soort server met daar naast een pda. klik daar op en je krijgt een schermpje en tap daarin //'je-host-pc-naam'
als ik dat doe krijg ik de melding dat ik niet kan connecten, en krijg ik de optie te zien dat ik instellingen moet wijzigen in het network-gedeelte (ook waar je dial up kan instellen)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

erm, pocketpc of palm ?

Ik weet van Palm dat het kan met SMBmate

...gamen blijft leuk...

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Selachii schreef op 06 mei 2004 @ 12:39:
erm, pocketpc of palm ?

Ik weet van Palm dat het kan met SMBmate
Pocket PC 2003 (HP Ipaq 1940)

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-11 15:42
Met PocketLAN kan je shares maken naar remote computers en in je File Explorer heb je een map erbij: Network, werkt perfect! :)

* Chimera typt dit wireless met z'n nieuwe iPAQ H4150 :Y)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• ejtje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:05
en als je dan ook nog \\ ipv // doet werkt het helemaal... ;)
Pagina: 1