Ik heb laatst het cardreadertje van de aldi gekocht, en toen ik hem uitpakte bleek er maar een kabeltje aan te zitten van 8 cm
achjah, altijd al een inbouw gehad willen hebben dus ik gaat aan de slag
En ziehier een bezel met ingebouwde kaartlezer, en aangezien ik toch nog een usb overhad heb ik die er ook maar bij gedrukt
Het slachtoffer

Eerst meten en voortekenen, I love red

En na enig dremelwerk (Dremelkloontje van de gammel)

De Achterkant:

en zo istie ingebouwd

De Sticker zit er nu eindelijk op:

Owjah die knop op mn bezel is voor het schakelen van mn verlichting in mn kast maar dat komt allemaal nog, verlichting zit er wel in maar moet nog ff wat dingetjes regelen enzo.
En ja de knop is van plexiglas, net als binnenkort alle ander knoppen van mn kast, geeft een mooi effect met blauwe leds, maar daar komen nog wel foto's van
De bezel lijkt lichter maar dit komt omdat ik hem heb geschuurd zodat ik er binnenkort een Sticker overheen kan plakken met wat dingetjes erbij
achjah, altijd al een inbouw gehad willen hebben dus ik gaat aan de slag
En ziehier een bezel met ingebouwde kaartlezer, en aangezien ik toch nog een usb overhad heb ik die er ook maar bij gedrukt
Het slachtoffer
Eerst meten en voortekenen, I love red
En na enig dremelwerk (Dremelkloontje van de gammel)
De Achterkant:

en zo istie ingebouwd
De Sticker zit er nu eindelijk op:

Owjah die knop op mn bezel is voor het schakelen van mn verlichting in mn kast maar dat komt allemaal nog, verlichting zit er wel in maar moet nog ff wat dingetjes regelen enzo.
En ja de knop is van plexiglas, net als binnenkort alle ander knoppen van mn kast, geeft een mooi effect met blauwe leds, maar daar komen nog wel foto's van
De bezel lijkt lichter maar dit komt omdat ik hem heb geschuurd zodat ik er binnenkort een Sticker overheen kan plakken met wat dingetjes erbij
[ Voor 7% gewijzigd door Armageddon_2k op 06-05-2004 19:33 ]