Toon posts:

typerend...

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeg... ik wil niet lullig doen, maar als er 1 voorbeeld te vinden is over hoe slecht het moderator system functioneert, dan is die wel te vinden in de "toch HSR in nvidia 7.27 detonators?" thread :)

ik post 3 postings (yeah.. zwak, ik weet het). 2 daarvan zijn voorzien van background info, wat register combiners zijn, waar het over gaat etc. bij elkaar 1 enkele punt erbij.

Nu post ik NOG een posting, een off topic flamebait rant troll. Die staat op +4 inzichtvol!

Kom OP zeg :D. Anyway... boeie verder. Niemand die snapte waar het over ging geloof ik, ik zal het nooit meer doen. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien ben je gemodereerd door mensen die makelijke taal kunnen lezen.
Maar we zijn het wel allemaal eens dat het modereersysteem aan alle kanten rammelt. Aan de andere kant is dit het oplosforum, dus..... (misschien moeten we maar 's gaan staken).

PS, Otis, welcome back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Nu post ik NOG een posting, een off topic flamebait rant troll. Die staat op +4 inzichtvol!
Maar het leest wel lekker weg >:) Blijkbaar was je toch niet de enige die zich aan het geblaat ergerde (het lijkt wel of het inpluggen van een 3D kaartje instant high frequency brainwaves genereren die je ongemerkt D3D en OpenGL expert maken. Typische vraag bij een demootje: Is dit OpenGL? Ik zeg tegenwoordig alleen nog maar:

Ja.

)

Je gebeden worden verhoord trouwens, hij staat nu op +3 inzichtvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:08

GaMeOvEr

Is een hork.

Heej, ecteinascidin, geniale Sig ! :D

Otis, ik begreep er ieder geval niet al te veel van... ;)

Toen je het met *kuch* "simpelere bewoordingen" *kuch* uitlegde begon het wat meer te dagen...

Je snapt het al, ben niet zo thuis in de zachte waren, maar daar heb ik jou voor... >:)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Op dinsdag 19 december 2000 19:42 schreef Otis het volgende:
De toon was weliswaar flamebaiterig en trollerig, ik vond het wel een helder verhaal en voor mij was het ook vrij informatief. Je overige twee verhaaltjes, daar had ik geen zin in/begreep ik niks van (te technisch voor mij). 't Waren misschien zeer informatieve postings, maar ik kan er niet over oordelen (heb te weinig kennis op dat vlak).
Sowieso boeide het onderwerp me niet, dus heb ik er ook niet in gemodereerd..
Maar ik begrijp wel waarom de punten op deze manier zijn toegekend. :) Arjenk zal wel niet de enige zijn die dacht: Ik begrijp er niets van, maar je zult wel gelijk hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
* irrelevant is trots Otis' 1e post +1 gegeven te hebben
(geloof ik toch ;))

Ik begrijp er ook weinig van trouwens, maar het leek me wel minimaal +2 waard.

En die "troll" was geen troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Die 'troll' wordt nog enigzins gefundamenteerd. ONgefundamenteerde kritiek is Troll (of ik het er nu wel of niet mee eens ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel raar dat veel mensen het niet snapten ;)

Naja, wat weer aangeeft dat dit soort onderwerpen OF gepost moeten worden als news met gefundeerde achtergrond info, OF niet moeten worden gepost. Immers: er volgt een serie lulverhalen van mensen die het niet begrijpen, en een aantal postings van mensen die zich daaraan ergeren met background info en die worden ook niet begrepen ;) :D

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Otis er al aan gewend is wel eens *kuch* niet begrepen te worden :)

Verwijderd

Topicstarter
Welnee :)

hoe kom je daaaaar nu bij! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 05-10 00:10
Op dinsdag 19 december 2000 19:53 schreef Ecteinascidin het volgende:
Misschien ben je gemodereerd door mensen die makelijke taal kunnen lezen.
Maar we zijn het wel allemaal eens dat het modereersysteem aan alle kanten rammelt. Aan de andere kant is dit het oplosforum, dus..... (misschien moeten we maar 's gaan staken).

PS, Otis, welcome back :)
Mijn (praktisch altijd normale) reacties worden toch meestal de grond ingetrapt :r :r (x10)

Ik wil het managment team (of wie de FP ook runt (Femme?)) dan ook SMEKEN om dat hele mod systeem eruit te gooien en gewoon wat mensen aanstellen die halfgare reacties verwijderen.

Ik snap dat dmv het modsysteem de qualiteit van de reacties omhoog gewerkt moet worden maar ik bedenkt me voortaan wel 3x voordat ik reageer, dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik wil hier niet verder over in discussie gaan, ik vraag alleen of dit gebeuren door de crew onder de loep genomen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Moet je daarvoor een thread van 2 jaar omhoogtrappen alwaar Ecteinascidin refereert aan de _vorige_ versie van het Modsysteem ?

Overigens hoort jouw opmerking eigenlijk in TFF thuis, aangezien hier voornamelijk de mensen rondhangen die gewoon bezoeker zijn en proberen er het beste van te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 05-10 00:10
Sorry had niet naar de datum gekeken.
Triest dat er na 2 jaar nog niks aan gedaan is, ik blijf het een mega zuig systeem vinden.

Verder is t.net 1 v.d. beste pagina's maar het mod gebeuren heeft het nu voor mij aardig verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 20 juni 2002 16:28 schreef Gman het volgende:
Sorry had niet naar de datum gekeken.
Triest dat er na 2 jaar nog niks aan gedaan is, ik blijf het een mega zuig systeem vinden.

Verder is t.net 1 v.d. beste pagina's maar het mod gebeuren heeft het nu voor mij aardig verpest.
Op donderdag 20 juni 2002 16:27 schreef Jaymz het volgende:
... de _vorige_ versie ...
Wat is er onduidelijk aan het woord vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op donderdag 20 juni 2002 19:38 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

[..]

Wat is er onduidelijk aan het woord vorige?
De betekenis :? :P

Ik zou eerst eens wat info opzoeken over wat er in die twee jaar gebeurd is voordat je begint te zeuren over het moderatie gebeuren.

Plus een keer de search gebruiken zou ook niet verkeerd zijn, er zijn al 10tallen discussies geweest over het modden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op donderdag 20 juni 2002 16:27 schreef Jaymz het volgende:
Moet je daarvoor een thread van 2 jaar omhoogtrappen alwaar Ecteinascidin refereert aan de _vorige_ versie van het Modsysteem ?
Op dinsdag 19 december 2000 19:53 schreef Ecteinascidin het volgende:
Maar we zijn het wel allemaal eens dat het modereersysteem aan alle kanten rammelt.
Het HUIDIGE Modsysteem ging rond 1 september 2000 online, dus de opmerking van ecteinascidin ging over het HUIDIGE modsysteem.

De opmerking van Gman:
Ik wil het managment team (of wie de FP ook runt (Femme?)) dan ook SMEKEN om dat hele mod systeem eruit te gooien en gewoon wat mensen aanstellen die halfgare reacties verwijderen.
Lijkt me ergens terecht, maar gezien de tijd kan je wel een andere conclusie trekken.

* Delerium denkt aan lui en de overtreffende trap van 'boejuh'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Het HUIDIGE Modsysteem ging rond 1 september 2000 online, dus de opmerking van ecteinascidin ging over het HUIDIGE modsysteem.
* Netman768 denkt aan lui en de overtreffende trap van 'boejuh'.
Nou dan :P
Pagina: 1