Toon posts:

.tar uitpakprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht in de search en repairprogrammas gebruikt.
Het probleem is dat ik een .tar file aan het downloaden was met daarin een stuk of 200 kleinere bestandjes.
Ongeveer op de helft bij het downloaden bleef mn pc hangen omdat ik een kapotte cd in mn cdromspeler gestoken had. Toen die cd eruit was draaide windows weer verder na een paar min.
Het downloaden van de .tar file was doorgegaan tijdens het vastlopen. Nu is hij klaar maar als ik kijk zie ik alleen de bestandjes staan tot zover hij gekomen was toen die vast liep. Dus de rest wat hij na het vastlopen gedownload had zie ik niet.
Is er een manier om de data te extracten die ik niet kan zien?

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Je probeert dit op een Unix-achtig OS of op Windows? Gebruik je 'tar' en zo ja welke versie?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het onder windows (xp) verder gebruik ik de nieuwste versie van winrar (ook nieuwste winzip) om de .tar file te openen.

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:20

[Jules]

Confusion in confusion

Het bestand is niet opnieuw te downloaden? Of is het gigantisch groot zodat het downloaden een halve dag duurt?

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Verwijderd

Topicstarter
Het is nog wel opnieuw te downloaden maar om nou 3 GB opnieuw te gaan downloaden vind ik nogal veel
Als het goed is is binnen die tar file maar 1 bestandje kapot (waar die vast liep) ik zou de rest nog graag willen terughebben (die na het kapotte gedeelte gedownload zijn)

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:20

[Jules]

Confusion in confusion

Wellicht helpen de GNU utils voor win32 wel? Hier zit iig een port van tar in.

[ Voor 17% gewijzigd door [Jules] op 04-05-2004 22:25 ]

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Verwijderd

als je tar ook nog gegzipt is (.tar.gz) dan kan je beter je tijd steken in het opnieuw downloaden, dan proberen hem te repareren.
en anders probeer je "i'm feeling lucky" op http://www.google.nl/search?q=fix+corrupt+tar+archive&

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die GNU utils geprobeert maar dat werkte ook niet, er gebeurde niks bij het extracten.
De .tar is niet gezipt. In de .tar zelf zitten ongeveer 200 .rar bestandjes waar ik maar de helft van zie. De andere helft zit er ook in maar die zie ik dus niet omdat er een error in de helft van de .tar file zit. Ik zoek dus een programma die alles kan lezen in de tar file, dus over de error heen leest, en ook de rest kan uitpakken
Pagina: 1