Vandaag is bij mij de derde externe 100 mb parallele poort zipdrive verrot gegaan in een jaar tijd. Iedere keer hetzelfde probleem: allebei de lampjes blijven branden, maar voor de rest geeft het ding geen enkel teken van leven. Vanmiddag ging het als volgt: ik douw er een zipdisk in, alles werkt perfect, ik ga ff weg, kom een kwartier later terug en hij is weer naar de klote. Uiteraard wordt ik hier schijtziek van (ik moet elke keer naar PCL computers in Den Haag). Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Ik heb ook al twee keer een verrotte hd gehad, ook twee keer hetzelfde probleem: het ding blijft achter elkaar initializeren. Ook dit probleem duikt elke keer vanuit het niets op, en hiervoor ben ik dus ook al een paar keer naar Delft (Chicon) geweest. Zelf denk ik dat het iets met stroomvoorziening te maken heeft, maar aangezien ik nog nooit zoiets met een ander apparaat heb gehad vind ik dit niet erg aannemelijk. Wie kan mij helpen? Bij de PCL zien ze me al weer aankomen.
Ik heb ook al twee keer een verrotte hd gehad, ook twee keer hetzelfde probleem: het ding blijft achter elkaar initializeren. Ook dit probleem duikt elke keer vanuit het niets op, en hiervoor ben ik dus ook al een paar keer naar Delft (Chicon) geweest. Zelf denk ik dat het iets met stroomvoorziening te maken heeft, maar aangezien ik nog nooit zoiets met een ander apparaat heb gehad vind ik dit niet erg aannemelijk. Wie kan mij helpen? Bij de PCL zien ze me al weer aankomen.