Toon posts:

Videodriver t HP pavillion ze4500?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP pavillion ze4500 overgekocht van een vriend, om weer door te verkopen en er windows XP professional
er opnieuw opgezet.
Alleen hij snapte de modem en de videokaart niet
en dus ik d8 ik ga eff drivertjes zoeken.
Helemaal niks behalve bios!!! :(
Nou voor ander type HP (weet niet meer precies leekt er verdraaid veel op kwa model) had ik dus wel de modem
gedownload want de modems waren kennelijk hetzelfde, alleen de video deed het dus niet.

bij dat andere model was het een on board ATI kaartje, dus ik download de ATI detonator. NIKS!
goed goed, ik download de Nvidia detonator. OOk niks :(

verdraaid, wie van HP haalt t in zn hoofd om iets anders onboards erin te stoppen! ;)
Dus ik dacht: ik ga naar specificaties zoeken.
nou op HP is t net zon doolhof, en je komt er niet uit met allemaal verdraaie rotlinks

ik zoeken op ZDNET, GEEN specificaties beschikbaar!

Weet Iemand wat voor On board Video in dit ding zit?
t gaat om een HP pavillion ze4500 en op de officiele HP site is er zoiezo alleen maar een bios driver :(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kijk even met Sisoft Sandra of Aida32, om te kijken wat erin zit..

Heb je er toruwens geen CD bij, waar wat op staat?

[ Voor 30% gewijzigd door Br@m op 04-05-2004 20:58 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij had geen driver CD gehad, Hij kreeg hem kant en klaar van t bedrijf, en weet geen CDtjes
( hij denkt dat als windows gaar is, meteen je PC stuk is en je hem moet laten repareren)

Alleen wat rare programmas op CD, zoals Northon systemworks en office en nogwat had ie nog

Maar tis toch muf dat HP alleen een bios driver heeft, en van een zowat identiek model wel drivers heeft :S
Maar als er niet eens info is over de specificaties op ZDNET, maar zou t dan wel moeten staan behalve op HP zelf
Die micrsofot immiteert met doolhof sites te maken <_<
te maken <_<

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mobile radeon, dus detonator downloaden en mobility tooltje eroverheen draaien.

Hier op agree klikken

En niet zo boos hé, HP is prima spul, ati ook, maar je moet wel weten hoe en wat :P