yo gasten ,ik heb een vraag,ik heb mijn club 3d radeon 9800pro 128mb gisteren geflasht met atiwinflash,en met de bios :9800xt128ntsc.rar en alles ging goed,mijn pc zag mijn pro als een xt maar aleen wel als een 256 mb versie,dat zal klopt niet volgens mij.na het flashen heb ik aquamark 03 gedraaid en dat ging perfect,gaan rare kleuren of articfacts ofzo,gewoon goed,score 4412.toen wilde ik far cry gaan spelen en het beeld veranderde in een knipperde discobol zeg maar,kon niks zien ,allemaal flitesen,hetzelfde met painkiller deed het ook niet . hoe komt het dat de aquqmark het perfect doet en de spellen niet ??????? ik heb hem maar weer tetug geflasht.heb ik de verkeerde bios gebruikt of werkt atiwinflash niet goed???help mij aub .ik ben wel nieuw met flashen dus graag een beetje noob antwoord hahahahahaha.............
alvast bedankt
Mischien even de spellen overnieuw installeren?
Schijf ajb in normaal Nederlands met normaal punt en komma gebruik
Schijf ajb in normaal Nederlands met normaal punt en komma gebruik
Hier valt geen soep van te koken scarface52nd 
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even goed door, en dan vooral het gedeelte over topicstarts en topictitels. Zoveel ???? in je topictitel zijn echt niet nodig. Maak dus even na het lezen van die link, een nieuw en duidelijk topic aan met je probleem.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even goed door, en dan vooral het gedeelte over topicstarts en topictitels. Zoveel ???? in je topictitel zijn echt niet nodig. Maak dus even na het lezen van die link, een nieuw en duidelijk topic aan met je probleem.
Dit topic is gesloten.
![]()