Outlook 2003 gebruikt verkeerde internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb in Outlook 2003 mijn Yahoo e-mail adres ingesteld als webmail. Ook heb ik aangegeven dat hij mijn bestaande internet verbinding moet gebruiken. Ik ben Wireless verbonden aan de ADSL router en heb gewoon verbinding. Als ik echter wil verzenden of ontvangen probeert Outlook een inbelverbinding tot stand te brengen, wat dus niet nodig is, of zelfs kan. Waar kan ik dit aanpassen?

Bij Opties -> E-mailinstellingen staat de optie "Altijd een bestaande inbelverbinding gebruiken" aan. Bij e-mail accounts --> Instellingen voor Internet e-mail heb ik ook alle opties al geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 04-05-2004 19:56 ]

Verwijderd

Hoi,

Heb je geprobeerd je verbinding op 'lan' te zetten?? Als je adsl hebt dan ben je meestal via ethernet verbonden met je router dus moet je lan kiezen. ;)

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 13:32

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Bij Opties -> E-mailinstellingen staat de optie "Altijd een bestaande inbelverbinding gebruiken" aan.
het lijkt mij dat die dan uit moet staan he :)

Hier staat tekst

Verwijderd

PWM schreef op 04 mei 2004 @ 19:46:
Bij Opties -> E-mailinstellingen staat de optie "Altijd een bestaande inbelverbinding gebruiken" aan.
Deze instelling veranderen in LAN... Dan zit je volgens mij goed

• PWM
  • Niet online
Sjaak_Afhaak schreef op 04 mei 2004 @ 23:22:
[...]

het lijkt mij dat die dan uit moet staan he :)
Dat zou het meest logisch zijn, maar dat kan helaas niet. Ik heb ook alles op LAN gehad, maar hij blijft maar in bellen.

Verwijderd

Nu je adsl hebt kan je het inbel account toch eigelijk weg halen?? of heb je het voor andere dingen nodig??
Zoniet kan je dit bij 'internet opties' en 'verbindingen' uitschakelen door op 'nooit een verbinding kiezen' te zetten ;)
Pagina: 1