Toon posts:

imap mail checken via pop checker van samurize

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Op dit moment gebruik ik samurize om mijn mail te checken. Ik beschik over een aantal mailadressen namelijk een via een pop server en een via een imap server. Het leek me handig om via samurize beide te checken op nieuwe mail zodat ik de info hiervan netjes op mijn desktop kan tonen. Nu is het zo dat samurize wel een pop checker heeft maar geen imap (er is ook geen plugin voor). Ik vroeg me af of er een mogelijkheid was om imap toch te checken via die pop checker.

thnx,

eddieed

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lijkt niet te kunnen, zie ook dit topic op samurize.com. POP3 en IMAP zijn in zover verschillende protocollen dat het zeker niet zal lukken om met de POP3 checker een IMAP box uit te lezen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx ik zat ook nog te zoeken of er een alternatief was om bijvoorbeeld via dos mail te checken aangezien je de output van dos commands met samurize kan laten zien