Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen? Ik heb een mobiele telefoon SonyEricsson P900 en die werkt fantastisch! Omdat er momenteel geen bluetooth carkits leverbaar zijn van SonyEricsson, besloten om de nieuwe Nokia CK-7W bluetooth carkit aangeschaft.

Alles aangesloten en paring gaat prima; de telefoon geeft de Nokia carkit weer en na invoer van de code gebeurt er niets meer. Er ontstaat geen verbinding tussen de carkit en de telefoon. De telefoon reageert wel door de carkit te herkennen, maar andersom gebeurt er dus niets. Wie, o, wie weet raad?

Verwijderd

Volgens mij herkent jouw nokia carkit jouw ericson niet..

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Toen ik mijn 6230 met mn blwutooth carkit heb gebond, gebeurde er daana ook niks. Pas als ik het contact van mn auto uit zetten en daarna weer aan werd er automatisch vanuit de carkit verbinding gemaakt met mn tel.

(daarom is eht van belang dat je de bleutooth carkit goed aansluit, vaste voeding en geschakeldvoeding!)

Bij de Nokia kan je ook zeggen zet en verbinding op met de carkit, kan die bij de se ook? Kan je dat ook effe proberen!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Kan bij SE ook, althans met m'n t630. Maar mooi dat het niet werkt. Gepaird, alleen bij verbinden geeft hij steeds aan verbinding mislukt. Vrijwel meteen geeft de telefoon dat aan. M'n 6230 werkt er wel prima mee. Alleen vind ik het beetje vaag dat de t630 niet ondersteund wordt. In principe voldoet die aan de voorwaarden en zou deze compatible moeten zijn. Zo zie je maar weer dat bluetooth is lang niet zo compatible als wordt gezegd.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Heb het aan de praat gekregen. Je moet in je handsfree profiel even de boel op geavanceerd zetten ipv stroom sparend.
Pagina: 1