Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
deamon tools om de iso te mounten (over het netwerk)
zoekertje
If you choose to criticise you choose your enemies
Film file zou er toch bij moeten staanIk heb eerst de drive proberen te sharen en dat lukt maar dan zie je alleen de mappen audio TS en Video TS.
Waarom stop je niet gewoon een goedkoop kaartje in die andere computer (als het bv server is) die TVOUT ondersteunt. Kan je het gelijk op de tv bekijken
Ik heb geen TV, dus dat is geen oplossing. En ik zou de DVD graag rechtstreeks kunnen bekijken zonder al de ander poespas, dus dvd in de PC en kijken in m'n bed via de laptopFilm file zou er toch bij moeten staan.
Waarom stop je niet gewoon een goedkoop kaartje in die andere computer (als het bv server is) die TVOUT ondersteunt. Kan je het gelijk op de tv bekijken
@w03F welke filmfile is dat dan en hoe moet ik die afspelen via powerdvd, ik weet dat je die kan openen, maar dan loopt powerDVD vast.
[ Voor 37% gewijzigd door looin op 04-05-2004 18:45 ]
Hier staat tekst
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 18:58 ]
Als je er van uit gaat dat een gemiddelde dvd gemiddeld zo'n 6mbit trekt (denk ik), kan je LAN dat simpel aanVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 18:57:
Dat het mogelijk is wist ik, maar wat voor bandbreedte heb je daar ongeveer voor nodig? (voor het gebruik met een netwerkshare bedoel ik)
gaat welDaedalus schreef op 04 mei 2004 @ 18:52:
Je zou ook gebruik kunnen maken van Videolan. In hoofdstuk 5 van de manual staat hoe je een DVD kunt streamen.
[ Voor 10% gewijzigd door looin op 04-05-2004 19:37 ]
^^ zo dusSjaak_Afhaak schreef op 04 mei 2004 @ 18:47:
ik heb het net nog geprobeert, met powerdvd is het best mogelijk. DVD-drive gewoon sharen in het netwerk en met powerdvd (5) kiezen voor open dvd on harddrive. vervolgens de netwerkshare opzoeken en klaar is kees
Iig kan het op die manier met InterVideo WinDVD.
Het 'probleem' is, dat DVD afspeel software een gemounte share niet als een DVD rive ziet, je zult dus een DVD from dir/file moeten afspelen.
Anyway, dit heeft niets met NT te maken, en een beetje test/zoekwerk levert je zo het juiste antwoord.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()