internet delen...... |:(

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
Hej beste mensen,
ik heb hier een lan...dat wil zeggen ik heb 1 pc (de mijne) waar het intenet op binnen komt via netwerkkaart 1, en dat wordt dat via winproxy doorgespeeld naar de tweede netwerkkaart waar 2 van mijn huisgenoten aan hangen... dat werkt.. en het is me gelukt om dat goed in te stellen enzo.. maar nu vraag ik me af of er niet een of ander ander makkelijker sneller en of effectiever programmaatje is dat het zelfde doet...
winproxy had ik een evaluation versie met een licentie van 30 dagen en ik dacht dat ik mijn klok bij de installatie vooruit had gezet maar blijkbaar niet en het stopte er mee.... :'(
Nu kreeg ik dit er niet meer op en heb ik heel mijn c schijf gewist om de registers enzo leeg te krijgen en gelijk mijn windows te updaten naar millennium edition... welk progje heeft niet zo'n f@cking licentie probleem...en is dus makkelijk (ben niet echt een held in dit soort dingen zelf allemaal gaan zitten kutten....)???
Laat het me ff weten????
Thenks...
Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

sygate downloaden en dat instaleren! ook keylock downloaden en die laden als je sygate heb geinstaleerd :7

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

je pakt een 486 of zelfs 386 en gooit er redhat of debian ofzo op en laat hem routeren.. dat werkt tenminste altijd en 't is stabiel en gratis

't kan zelfs nog meer dan

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Standaard internet sharing van windows gebruiken......

Verwijderd

en bij mij wordt een slotje op me bericht gezet als ik een illegaal spel heb...tsss

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:07
Erg goed is ook freesco. Kan vanalles mee en heeft geen hdd nodig, das best relaxed.

http://www.freesco.org/

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
nu nog ff het volgende probleem!!
mijn huisgenoot heeft via mij internet wat het doet! dat betekend dat als ik haar pc ping of zij pingt de mijne dan krijgen we een reply....maar zij ziet mij niet in netwerkomgeving.... ik snap hier niets van!!
we hebben allebei dingen geshared en dat kan het dus ook niet zijn en da microsoft tcp/ip bindingen enzo staan ook aan.....
laat het me ff weten hoe het te fixxen..
Thenks.....
Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Pagina: 1