Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W
Ik denk niet dat het gaat passen, en al zou het passen zit je met een ander probleem. De warmte van de heatsinks gaat direct naar je GPU koeler. Of anders om, je gpu is zo warm dat hij je Ram ook op warmt.
De beste keus in jouw geval zal denk ik gewoon de extra fan zjin, of de in de chieftec geinstalleerde kasten extra 80mm fan gebruiken
De beste keus in jouw geval zal denk ik gewoon de extra fan zjin, of de in de chieftec geinstalleerde kasten extra 80mm fan gebruiken
Ja het zal best warm worden, maar als de tweakmonsters de zalman toch niet raken dan maakt het niks uit lijkt me. Ik ga niet een socket A koeler der op knallen die tijd hebben we gehad
. Dan past alles maar heb ik niks meer over van mijn pci slots.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W
Dit zal niet gaan lukken, heb op m'n 9700 ook van die Tweakmonster BGA heatsinks en die zijn net wat te hoog (heb ook gekeken om een ZM80 er bij op te zetten, vergeleken met één die op m'n oude gf3 ti200 zit), je zou natuurlijk kunnen overwegen om wat van de heatsinks af te slijpen, maar of dat ideaal is...