Toon posts:

Foto,s bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik foto,s overbreng van mijn digitale camera naar mijn computer komen ze bij {mijn documenten} te staan .
Maar eerst kan ik ze bekijken bij {image mixer} van Sony software waar ik de foto,s zou kunnen gaan bewerken , en daar zijn ze goed scherp maar het is niet zo,n fijn programma om foto, te bekijken.
Dan bekijk ik mijn foto,s bij {mijn documenten} en daar zijn ze veel minder scherp dan bij die software van sony.
Maar bij {mijn documenten} is het veel makkelijker om een groot hoeveelheid foto,s te bekijken en ook op CD te branden.
Ik wil mijn foto,s op een goede kwaliteit op PC bekijken , moet ik daar een speciaal programma voor hebben ??
En waarom zijn mijn foto,s slechter {minder scherp} bij {mijn documenten} afbeeldingen dan bij software Sony ??
Als je mijn vraag kunt beantwoorden , heel graag zelfs.

Ik heb een Sony p72 3,2 megapixel
Ik heb Windows XP profecial

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Probeer maar eens het gratis programma IrfanView

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 09:20
Sommige software 'blurred' de foto's waardoor ze ook ingezoomed er nog redelijk goed uitzien, dus dat zou verklaren waarom ze bij het ene programma scherper lijken.
Als je software zoek om voornamelijk foto's te bekijken kan je IrfanView proberen.

edit:
Pfff, toch sneller leren typen...

[ Voor 13% gewijzigd door Marco op 04-05-2004 18:03 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

lijkt me dat die makkelijker over te zetten zijn met je verkenner...die ziet je sony namelijk gewoon als een verwisselbare harddisk :)
Kun je ook mee knippen en plakken dus, waar je ze neer wilt zetten zet je ze neer.
En dan dubbelklikken om ze te openen. Kost je camera ook niet zoveel batterijen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Eén woord ACDSEE. Perfecte software. Werkt heel leuk en kan alles wat Irfanview kan en is tja, shareware.

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op 04 mei 2004 @ 18:00:
Je hebt mij heel goed geholpen , echt te gek.
ik wist niet dat zoiets bestond {irfanview} en dan ook nog gratis.

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op 04 mei 2004 @ 18:00:
Ik wilde je bedanken , want ik heb nu met irvanview veel plezier.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

IrfanView is heel aardig idd, maar zelf ben ik helemaal weg van BreezeBrowser. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:39
jvvv schreef op 04 mei 2004 @ 22:15:
Eén woord ACDSEE. Perfecte software. Werkt heel leuk en kan alles wat Irfanview kan en is tja, shareware.
Kan ik me voor 101 % bij aansluiten ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

Breezebrowser roelt, maar is nie gratis helaas.

Ik ben weg van ACDSee, maar voor mijn Appeltje is er maar weinig echt goeds te vinden vind ik.

Bericht hierboven

Pagina: 1