Doordat ik nog niet zolang met php werk, krijg ik het volgende niet voor elkaar. Ik heb een lijst met daar in alle regisseuren die in een database staan. Nu was mijn bedoeling om via die lijst alle dvd's weer te gegeven die in de database staan. In mijn list.php staat het volgende:
Zoals jullie kunnen zien wordt hiermee mijn beta.php aangeroepen. Zoals de naam al zegt is dit een beta dus staat er nog niet echt veel informatie in over de dvd's zelf, maar dit staat er in:
Nu het probleem, ik krijg op mijn beta.php helemaal niets te zien en dat terwijl ik aangeeft dat hij de titels van de dvd's moet weergeven.
Wat doe ik fout.
P.S. Modjes, ik kon geen juiste titel bedenken, dus mochten jullie het er niet mee eens zijn pas het dan graag aan....
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $list_result = mysql_query("SELECT DISTINCT regisseur FROM dvd ORDER BY regisseur ASC"); $regisseur = mysql_fetch_array($list_result); do{ echo "<a href=\"..\beta.php?info=1&content=$regisseur[regisseur]\">"; echo $regisseur["regisseur"]; echo "</a>"; echo "<br>"; } while ($regisseur = mysql_fetch_array($list_result)); |
Zoals jullie kunnen zien wordt hiermee mijn beta.php aangeroepen. Zoals de naam al zegt is dit een beta dus staat er nog niet echt veel informatie in over de dvd's zelf, maar dit staat er in:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php include ("config.php"); $info = $_GET['info']; if ($info == '1'){ mysql_select_db("$db_naam"); $list_result = mysql_query("SELECT * FROM dvd WHERE regisseur LIKE '%content%' ORDER BY titel ASC"); $regisseur = mysql_fetch_array($list_result); echo $regisseur["titel"]; } ?> |
Nu het probleem, ik krijg op mijn beta.php helemaal niets te zien en dat terwijl ik aangeeft dat hij de titels van de dvd's moet weergeven.
Wat doe ik fout.
P.S. Modjes, ik kon geen juiste titel bedenken, dus mochten jullie het er niet mee eens zijn pas het dan graag aan....