Toon posts:

[MMORPG] Beta EverQuest 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren kun je je opgeven voor de betatest van EverQuest 2, de opvolger van zo'n beetje de meest successvolle MMORPG tot nu toe. In juni volgt nog een inschrijfronde voor de Europese betatest. Je kunt je dus voor beide opgeven :)

Officiele site en beta-app te zien op http://everquest2.station.sony.com/

Ik speel zelf Everquest 1 al sinds het begin in1999 en vindt het nog steeds erg goed, ben benieuwd hoe deel twee wordt. Grafisch wordt het in ieder geval zeer de moeite waard, animaties van de characters zijn bijzonder goed (te zien in filmpjes op de site).

Verwijderd

Due to the popularity of EverQuest and anticipation to be one of the first to experience and test EverQuest II, our Beta Application server is currently at full capacity. We are still accepting applications so we ask that you please try again later.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
Due to the popularity of EverQuest and anticipation to be one of the first to experience and test EverQuest II, our Beta Application server is currently at full capacity. We are still accepting applications so we ask that you please try again later.
:o

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe dit gaat spelen, want ik speel nu wat maandjes Lineage 2 (opvolger van Lineage, welke dé populairste MMORPG tot nu toe is/was) en ondanks dat het nog steeds erg cool is ben ik bang dat het binnenkort toch gaat vervelen, doordat het bijna alleen maar monsters afmaken is.

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik heb me uiteraard meteen ingeschreven toen de beta application opende :)
Ben zeer benieuwd naar dit spel en me verwachtingen liggen erg hoog (heb 3 jaar EQ1 gespeeld) :)

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 22:42
IK heb zelf zo'n 3 jaar everquest gespeeld,dus ik ga zeker even naar EQ2 kijken. Hoewel ik het zeker niet full time ga spelen,omdat dit soort spellen echt rampzalig voor je sociale leven zijn

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:18

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb de high resolution trailer gedownload van Fileplanet en het is inderdaad het mooiste MMORPG dat ik ooit gezien heb, stukken mooier dan WoC enzo, maar goed...de vraag is natuurlijk HOE speelt het ;)

Denk dat ik EQ2 wel blijf volgen!

Dit dus.

Pagina: 1