Alo tweakertjes,
Ik heb hier een oud MSI Moederbord , een 6119 . Nu heb ik een HD groter als 30 gig , 80 namelijk, maar om de andere 50 kunnen gebruiken moet het Bios even worden geflashed.
Nu zit ik met het probleem dat het huidige bios een AMI (American Mega Trends) Bios is, maar op de website worden voor dit moederbord bijna alleen maar Award bios aangegeven. Linkje . Helemaal onderaan staan een paar AMI Biosen, maar uit 1999 , ik weet niet of dat mijn probleem dus gaat verhelpen.
Kan het kwaad als ik een Award bios gebruik? Ik denk persoonlijk van wel
Ik heb hier een oud MSI Moederbord , een 6119 . Nu heb ik een HD groter als 30 gig , 80 namelijk, maar om de andere 50 kunnen gebruiken moet het Bios even worden geflashed.
Nu zit ik met het probleem dat het huidige bios een AMI (American Mega Trends) Bios is, maar op de website worden voor dit moederbord bijna alleen maar Award bios aangegeven. Linkje . Helemaal onderaan staan een paar AMI Biosen, maar uit 1999 , ik weet niet of dat mijn probleem dus gaat verhelpen.
Kan het kwaad als ik een Award bios gebruik? Ik denk persoonlijk van wel
edit:
Ik lees net dit in een van de readmeas:
[quote]
Note2: If your on-board BIOS is AMI BIOS and you want to program the Award BIOS
file into the on-board BIOS, you must use the "AMI" flash utility
(i.e.: AMIFL530.COM, AMIFL620.COM).
[/quote]
Ik lees net dit in een van de readmeas:
[quote]
Note2: If your on-board BIOS is AMI BIOS and you want to program the Award BIOS
file into the on-board BIOS, you must use the "AMI" flash utility
(i.e.: AMIFL530.COM, AMIFL620.COM).
[/quote]
[ Voor 18% gewijzigd door G F0rce 1 op 04-05-2004 17:21 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin