Toon posts:

vaag gebeuren.. help!! tv out

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag ffkes een draadloos tvout toestel gekocht.. maar dit is heeel erg vaag.. dit zit op mijn 3d kaart http://members.home.nl/joukebosgraaf/tv%20out/tv%20out.JPG

en dit zit op die uitgang van het draadloos systeem http://members.home.nl/joukebosgraaf/tv%20out/M4100088.JPG en http://members.home.nl/joukebosgraaf/tv%20out/M4100088.JPG .. wie weet hoe ik dit nu moet aansluiten?

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Huh? Ik zie helemaal geen tv-out op je kaart zitten :?

Nu wel

[ Voor 15% gewijzigd door RèLF op 04-05-2004 16:59 ]

Obviously you're not a golfer

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

als het goed is hoort er bij je grafische kaart een verloop stekkertje van svhs-->composiet te zitten... daarop kun je je draadloze ding op aansluiten. beetje vage foto's trouwens, maar het verloopstekkertje dient in het zwarte ronde aansluiting (=SVHS) geprikt te worden (eerste foto)

[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 04-05-2004 16:44 ]

Hier staat tekst

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:08

UTM

Welke kaart heb je in hemelsnaam :? Die foto van je kaart is erg slecht. Verder zou je deze eens moeten doornemen: TV-Out aansluiten

[ Voor 51% gewijzigd door UTM op 04-05-2004 16:46 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Achter op je videokaart zit in het midden een zwart rond gat, dit is een svideoitgang waarschijnlijk, afhankelijk van je kaart. In de doos van je videokaart zit een verloopstukje naar composite (tulpstekkertje dus, die gele).

Die rode en witte aansluiting is je geluid, haal voor 2 euro bij de electrozaak een composite naar jackplugje, zodat je die mooi in je geluidskaart kan prikken en klaar ben je ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gforce fx 5600 128 mb

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 19:19

job

op je videokaart zit een svhs aansluiting.
kijk zoals hierboven aangegeven in de tv-out faq

Verwijderd

Ik zou ff de faq doornemen, daar staat namelijk zo'n kabeltje:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/VB/adapter1.jpg

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49

nIghtorius

Poef!

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 17:01:
Ik zou ff de faq doornemen, daar staat namelijk zo'n kabeltje:

[afbeelding]
leuke kabeltje.. bagger signaal..

weet ik alles van..

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al geinstaleerd, alleen nu heb ik het probleem dat ik bv een film in de comjoeter afdraai, dan zie ik dus wel alles wat gebeurd, behalve de film zelf, ik zie wel de player enz enz enz, achtergrond alles.. behalve de film zelf.. wie weet hoe ik dit kan veranderen?? het is trouwens een wireless audio/video transmitter 100v
van trust

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 17:19:
ik heb het al geinstaleerd, alleen nu heb ik het probleem dat ik bv een film in de comjoeter afdraai, dan zie ik dus wel alles wat gebeurd, behalve de film zelf, ik zie wel de player enz enz enz, achtergrond alles.. behalve de film zelf.. wie weet hoe ik dit kan veranderen?? het is trouwens een wireless audio/video transmitter 100v
van trust
Antwoord staat in de FAQ... De grote tv-out FAQ

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 17:19:
van trust
overlay aanzetten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De grote tv-out FAQ

De grote tv-out FAQ

Ik zeg het twee keer omdat je er meerdere keren overheen gelezen hebt...

Welkom op GoT :)

Het is misschien een goed idee om de registratievoorwaarden nog eens goed door te lezen. We verwachten namelijk dat je voordat je hier post zelf je problemen probeert op te lossen. Daar hoort het doorlezen van de FAQs bij, evenals de search. En de problemen die je noemt zijn daar ruimschoots terug te vinden...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.