Ik heb al een beetje rond gekeken op topics die overeen komen met mijn probleem maar ik kon niet echt iets bijpassend vinden. Ik heb dit topic maar hier geplaatst omdat ik denk dat het met me video kaart instellingen te maken heeft.
Ik heb de volgende pc thuis staan:
*a7v8x-x moederbord
*amd xp 2500
*ati radeon 9500
*256mb
*bios 1009
*directx 9
*Ati catalyst 4.4
*nieuwste VIA Hyperion drivers
*beeldscherm: TFT LS1710S
Nu draaien generals nfsu goed op deze pc, geen haperingen gewoon goed. Dit zeg ik omdat dit vroeger nog weleens een probleem was (a7v8x-x en Ati radeon). Maar die spellen draaien dus goed
Maar als ik nu quake3 ga spelen hapert dit spel om de paar seconden. Ik heb na zoveel topics doorgelezen nog steeds geen oplossing gevonden. Mijn systeem zou dit spel makkelijk moeten kunnen draaien.
Ligt dit dan aan mijn OPENGL instellingen of moet ik toch meer geheugen? Of zijn er speciale instellingen voor quake?
Wie o wie kan me helpen , bedankt
kousje
Ik heb de volgende pc thuis staan:
*a7v8x-x moederbord
*amd xp 2500
*ati radeon 9500
*256mb
*bios 1009
*directx 9
*Ati catalyst 4.4
*nieuwste VIA Hyperion drivers
*beeldscherm: TFT LS1710S
Nu draaien generals nfsu goed op deze pc, geen haperingen gewoon goed. Dit zeg ik omdat dit vroeger nog weleens een probleem was (a7v8x-x en Ati radeon). Maar die spellen draaien dus goed
Maar als ik nu quake3 ga spelen hapert dit spel om de paar seconden. Ik heb na zoveel topics doorgelezen nog steeds geen oplossing gevonden. Mijn systeem zou dit spel makkelijk moeten kunnen draaien.
Ligt dit dan aan mijn OPENGL instellingen of moet ik toch meer geheugen? Of zijn er speciale instellingen voor quake?
Wie o wie kan me helpen , bedankt
kousje