Toon posts:

Hele mooie achtergronden?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is over het algemeen: wie weet een (of meerdere) site(s) met echt HELE MOOIE achtergronden voor Windows of andere OS???

Ik heb al ongelooflijk veel keren in zoekmachines gekeken enz. maar telkens weer van die gare sites waar niks op staat en duizende pop-ups }) . Ik zoek echt mooie achtergronden, vooral op het gebied van WinXP, Intel, AMD, Auto's, Formule 1, Graphic Designs etc.

Er zijn ongelooflijk veel sites, dat weet ik inmiddels wel, maar veel sites hebben mooi achtergronden helaas kapot gemaakt door er met koeie-letters onderaan te zetten: MADE BY BLAAT |:(

Hier zijn een paar goeie voorbeeld sites:
www.themexp.org
www.andreoni.com

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33

André

Analytics dude

Ik denk dat je gewoon beter moet leren zoeken om op de juiste pagina's te komen, er staan miljoenen background op het internet.

Verwijderd

Topicstarter
daarom, je kunt door de bomen het bos al bijna niet meer zien. Wat vind jij dan goeie sites? Heb je een paar voorbeelden??

Verwijderd

Onzintopic. Zoek en vind.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Google is je vriend. :)

Signature

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
digitalblasphemy.com

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 15:47:Wat vind jij dan goeie sites? Heb je een paar voorbeelden??
*zucht*.

Kijk voor de gein op www.deviantart.com en www.gfxartist.com. Die eerste kan sorteren op resolutie en topic. Eer je daar mee klaar bent ben je toch een paar jaar verder. Trouwens, achtergronden die je aanstaan kun je ook zelf maken.

teveel zooi, te weinig tijd

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:04

m0nk

16-09-2003 15.15

www.customize.org staan ook heel veel mooie

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:34

Pelle