Ik heb een website met draaien met ongeveer 500 bezoekers per dag.
Het enigste probleem is dat mijn website offline is gehaald (althans de mysql server) omdat ik volgens de provider teveel connecties had openstaan die niet werden gesloten.
Volgende die jongen waar ik mijn website host heeft het een load van 2.5
Volgens mij moet dit makkelijk kunnnen, maar hij zegt dat een load boven de 1 al veels te groot is. Dus wat kan ik hieraan doen?
De site bestaat uit ongeveer 1500 files. Ik kan dus ook niet zien waar de fout ligt, want het lijkt mij teveel werk om alle files door te kijken en deze te veranderen. Is er een andere oplossing? En is dit allemaal wel nodig?
Ik had laatst ook iets gelezen dat de provider deze openstaande connections ook gewoon zelf dmv een script kan sluiten. Klopt dit?
Het enigste probleem is dat mijn website offline is gehaald (althans de mysql server) omdat ik volgens de provider teveel connecties had openstaan die niet werden gesloten.
code:
1
2
3
4
5
6
| | User | Host | db | Command | Time | State | Info | +---------+-----------+-----------+-----------+---------+------+-------+-------+ | 2951167 | hierdehost | localhost | command | Sleep | 380 | | NULL | 2951335 | hierdehost | localhost | command | Sleep | 170 | | NULL | 2951383 | hierdehost | localhost | command | Sleep | 244 | | NULL | 2951388 | hierdehost | localhost | command | Sleep | 280 | | NULL |
Volgende die jongen waar ik mijn website host heeft het een load van 2.5
Volgens mij moet dit makkelijk kunnnen, maar hij zegt dat een load boven de 1 al veels te groot is. Dus wat kan ik hieraan doen?
De site bestaat uit ongeveer 1500 files. Ik kan dus ook niet zien waar de fout ligt, want het lijkt mij teveel werk om alle files door te kijken en deze te veranderen. Is er een andere oplossing? En is dit allemaal wel nodig?
Ik had laatst ook iets gelezen dat de provider deze openstaande connections ook gewoon zelf dmv een script kan sluiten. Klopt dit?
[ Voor 4% gewijzigd door XippIX op 04-05-2004 15:40 ]