[php/postgresql] IE v Mozilla

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Iemand enig idee in welke richting ik het volgende probleem zou kunnen zoeken?

Doormiddels php worden er vanuit een postgresql database een aantal artikelen getoond. Nu wil het geval dat er in IE en Mozilla bij een x-aantal artikelen een verschil optreedt, dat wil zeggen IE toont maar 1 pagina terwijl Mozilla het juist aantal pagina's toont. Dit gebeurt alleen bij de zoekfunctie. Het tonen van een genre in een productsoort geeft geen fouten.

* Ja dat zit het hem in de zoekfunctie zou je denken, en zo lijkt mijzelf ook, echter zou ik willen weten of iemand dit ooit eerder heeft gehad (of soortgelijk). [/fat chance] :)

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Tijd om je html eens uit te pluizen denk ik ;)

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
probleem is dat ik het zaakje niet heb geprogrammeerd, en daarnaast is mijn kennis van php nou ook niet dat je zegt goh! :P

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Geen kennis van PHP, niet zelf gemaakt, dan wordt het erg lastig om het probleem zelf op te gaan lossen. :)

Neem eens contact op met de oorspronkelijke maker. Dit lijkt erg op een bug en hij mag het dan gaan oplossen. :) Hij kent ook de applicatie goed en weet waarschijnlijk eerder waar hij moet zoeken.

In ieder geval zie ik hier geen programmeerprobleem in; deze gaat dus dicht.

[ Voor 30% gewijzigd door gorgi_19 op 04-05-2004 15:16 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.