Ik heb een oude P1 waarop XP draait, dat is mijn server. Ik gebruik hem om internet mee te verdelen, en om Apache mee te draaien. Nu is een tijd geleden de 4 gieg HDD die er erin zat overleden (handdoek omheen gedaan voor de stilte, maar Windhoos update maakte de schijf gloeiend heet). Toen heb ik er een Samsung 1.6GB HDD ingedaan en XP enzo allemaal weer op gezet, werkt nu ook weer zoals hij dat altijd deed. Maar nu is het grote probleem dat ik veel te weinig schijfruimte heb op die computer, ik krijg vaak meldingen dat er dus onvoldoende ruimte is op de HDD. Vanwege die sasser-uitbraak ben ik mijn server maar weer eens gaan updaten, maar nu passen de updates er niet meer bij omdat de HDD dus vol is.
Mijn vraag is dus, welke bestanden kunnen er allemaal weg? Ik heb in de windows dir al de complete map HELP weggegooit omdat ik die toch niet gebruik, ook heb ik de system volume information dir al geleegt, maar wat kan er nog meer weg?
Mijn vraag is dus, welke bestanden kunnen er allemaal weg? Ik heb in de windows dir al de complete map HELP weggegooit omdat ik die toch niet gebruik, ook heb ik de system volume information dir al geleegt, maar wat kan er nog meer weg?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.