Ik wou een digitale camcorder kopen maar ik weet eigenlijk niet precies welke. Ik had mijn oog laten vallen op deze camera van JVC http://www.pixmania.com/n...v_camcorder_gr_dx300.html maar ik heb wel gelezen dat de leeskoppen van jvc erg slecht zijn. Ik kon verder ook niet echt een site vinden waar op een opjectieve manier camera's gereviewed worden.
Als ik heel eerlijk ben zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn gewoon zo gigantisch veel camera's te koop en de specs zijn bijna allemaal hetzelfde. Stel dat je een camera tot 800-900 euro zoekt, die wel meer dan 800.000 pixels ccd heeft en er hoeven geen foto's mee gemaakt te worden. Welke camera zouden jullie dan aanraden en waarom?
Als ik heel eerlijk ben zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn gewoon zo gigantisch veel camera's te koop en de specs zijn bijna allemaal hetzelfde. Stel dat je een camera tot 800-900 euro zoekt, die wel meer dan 800.000 pixels ccd heeft en er hoeven geen foto's mee gemaakt te worden. Welke camera zouden jullie dan aanraden en waarom?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 14:55 ]