Ik ben voor een huisgenoot bezig een videokaart te regelen, maar het probleem is dat hij een liggende Compaq heeft. Ikzelf heb een Point of View Geforce FX5900XT, maar deze past qua lengte er dus net niet in! (Onverplaatsbare HD zit in de weg). De PCB is al te lang (2 mm ongeveer), en om vervolgens de molex nog aan te kunnen sluiten moet er nog zeker 15 mm af lijkt me.
Ik ging dus maar een klasse lager zoeken en kwam bij de radeon 9600 serie uit... (deze heb ik helaas niet op voorraad
) maar zoekend naar specificaties van deze kaart kwam ik nergens lengtes tegen, uberhaupt van geen enkele kaart overigens. Ik heb gekeken op de sites van Point of View, Ati, Club3d, Sapphire, ik heb hier ge-searched, en (hopelijk fout) ge-googled maar nergens afmetingen. Iemand suggesties?
Dan gaat het dus vooral om de 9600pro/xt en de 5900xt (5900 kan ik natuurlijk zelf opmeten, maar aangezien het om mm's gaat en ik niet weet vanaf waar ze meten, pcb of connectors..)??? Hulp is welkom!
Ik ging dus maar een klasse lager zoeken en kwam bij de radeon 9600 serie uit... (deze heb ik helaas niet op voorraad
Dan gaat het dus vooral om de 9600pro/xt en de 5900xt (5900 kan ik natuurlijk zelf opmeten, maar aangezien het om mm's gaat en ik niet weet vanaf waar ze meten, pcb of connectors..)??? Hulp is welkom!
pepernooot