Strepen door mn beeld

Pagina: 1
Acties:

• Bozza
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-04-2020
Beste mensen,

Sinds kort heb ik nogal last van strepen door mn beeld. De ene keer zijn de geel andere keer groen en weer andere keer blauw. Ligt er ook aan welke kleur achtergrond er is. Maar dit is dus niet echt lekker computeren

http://www.fmformation.net/pics/dus.JPG

Hier kunnen jullie een screenshot zien van wat er aan de hand is. Ik heb al veel geprobeerd, geformatteerd, drivers geupdate/reinstalled, system recovery.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit weg kan krijgen?

Alvast bedankt en groetjes,

Bozza

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 13:47
Wat zijn de specs van je pc?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo te zien is dit geen monitor probleem.
En als je dit zelfs na format actie krijgt dan vrees ik dat je Videokaart dood is.

Geef trouwens even je specs van je PC :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-05 10:53

UTM

Geef eens de specificatie van je pc onderdelen en geef bij je videokaart ook aan welke drivers ;). Dat plaatje duidt imo op een te warme videokaart. Maar zonder overige specs is dat alleen maar giswerk

[ Voor 35% gewijzigd door UTM op 04-05-2004 14:36 ]

• Bozza
sorry voor het niet vermelden van de specs

tis een pentium 2.40ghz, 512mb ram
hij heeft ut gewoon een half jaar lang goed gedaan

videokaart is een radeon 9700 pro, stuurprogrammaversie 6.14.10.6436 (als je dat ook nog wilt weten hehe)

• Bozza
Misschien ook handig om te weten dat als ik de pc opstart en in windows kom er nog geen strepen zijn maar na 10 min ff op internet surfen ofzo en het is alweer raak!

Verwijderd

Tja dat zou logischer wijs duiden op een warmte probleem.

Heb je de temperaratuur van de kaart al gecontroleerd door je vinger op de kaart bij de core te houden?

Een ander stuurprogramma lijkt mij niet de oplossing maar het valt te proberen.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-05 10:53

UTM

Weet je mischien hoe warm je kaart wordt? Zoniet dan kan je dit testen dmv van je vinger op de core te leggen. Als je je vinger na een aantal seconden weg moet halen is het goed mis. Zet eens een kamerventilator te blazen op je kaart of hang er een aantal casefans onder/boven ;)
Misschien ook handig om te weten dat als ik de pc opstart en in windows kom er nog geen strepen zijn maar na 10 min ff op internet surfen ofzo en het is alweer raak!
Is dan ook wat makkelijker te verklaren, gewoon omdat na 10 min je videokaart flink wat heter is geworden na de boot ;)

[ Voor 35% gewijzigd door UTM op 04-05-2004 16:34 ]

Pagina: 1