Ik heb een script gemaakt dat netwerk verbindingen kan maken/verwijderen en weergeven. Dit werkt allemaal goed, alleen nu wil ik graag een GUI maken zodat ook mijn collega's er mee overweg kunnen.
Ik wil bijvoorbeeld een dropdown boxje om driveletters te selecteren enzo.
Nu ben ik wat opzoek geweest naar mogelijke opties, maar ik kon maar weinig zinvols vinden.
Ik kreeg het wel voor elkaar om popup te genereren met 1 inputbox, maar veel uitgebreider niet. MsgBox en InputBox
Een andere manier die ik gevonden was met behulp van WScript.CreateObject("InternetExplorer.Application")
en dan een html pagina gebruiken als GUI, opzich werkt dit wel aardig maar dan zit je weer met de beveiligingsinstellingen van IE.
Nu vroeg ik me af of er nog andere manieren zijn?
Ik wil bijvoorbeeld een dropdown boxje om driveletters te selecteren enzo.
Nu ben ik wat opzoek geweest naar mogelijke opties, maar ik kon maar weinig zinvols vinden.
Ik kreeg het wel voor elkaar om popup te genereren met 1 inputbox, maar veel uitgebreider niet. MsgBox en InputBox
Een andere manier die ik gevonden was met behulp van WScript.CreateObject("InternetExplorer.Application")
en dan een html pagina gebruiken als GUI, opzich werkt dit wel aardig maar dan zit je weer met de beveiligingsinstellingen van IE.
Nu vroeg ik me af of er nog andere manieren zijn?