NEC ND-2500A doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Ik heb sinds vandaag een NEC ND-2500A en het wil niet echt lukken.
Hij wordt goed herkend door Windows en alle brandprogramma's, alleen Nero loopt vast na "Caching of Files started", zowel Nero 6.0.0.0 en 6.3.0.0

Ik heb geprobeerd nieuwe firmware erop te zetten, maar al bij de eerste stap gaf ie Firmware error. Hij doet het echter nog wel.

Toen probeerde ik gewoon een CD te branden, alleen toen crashte Nero echt, en bij UltraISO staat er: Medium-type not compatible, please insert different medium.

What the hell kan dit zijn??? Hij leest CD's en DVD's gewoon perfect, maar de rest wil niet lukken en daar heb ik em eigenlijk om gekocht.

Ik heb een MSI-KT6 Delta FISR moederbord en ik ga kijken of daar firmware updates voor zijn.

edit: Okee, weer iets heel bizars....als ik Device Manager doe staat er: "Path, File or Program not found, please check if you have sufficient rights". Nou breekt mijn klomp....ik ben zelf sytem admin.

[ Voor 26% gewijzigd door armageddon_2k1 op 04-05-2004 14:13 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Hij wordt goed herkend door Windows en alle brandprogramma's, alleen Nero loopt vast na "Caching of Files started", zowel Nero 6.0.0.0 en 6.3.0.0
Bij heeel veeel bestanden kan dit best lang duren (een paar minuten op mijn machine). :)

Senile! Senile Oekaki

• armageddon_2k1
en bij een DVD? van ongeveer 4,2gb, met onder andere 4 VOB Files?

Verwijderd

welk merk dvdtjes gebruik je nu?
ik denk dat je een ander merk moet proberen.
heb ik ook gehad met me 1300a.
en als je andere gaat proberen zorg dan dat er (general 2.0)op staat.
succes

• armageddon_2k1
ik heb Nashua geprobeerd, aangezien Alternate die erbij leverde(!).
Maar verklaar dan nu eens het feit dat ik niet kan flashen??

Verwijderd

effe oude koe uit de gracht halen...

Ik heb -exact- hetzelfde probleem. Heb ook een test geschreven in alcohol 120% en die doet het dan weer wel. Ik heb ook bios 1.0 en hij wil er ook geen 1.07 opzetten.
what's going on??

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Gewoon Nero updaten naar 6.3.1.15, anders CopyToDVD, DVDDecrypter of RecordNow Max gebruiken!

webOS all the way!

Verwijderd

wel, ik gebruik nu 6.3.1.15, en die doet nog steeds hetzelfde (heb al nero 5.x en een oudere versie van 6.x geprobeerd).

edit: wat nog vreemder is: ik heb nu met copytodvd geprobeerd & daar crasht ie ook als hij aan het caching-gedeelte begint |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 19:48 ]

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Voordat je firmware 1.07 (de officiële) kunt flashen moet je eerst versie 1.06 flashen.

Staat volgens mij ergens op de Nec site!

Oh ja, kan de firmware van Herrie (Hermanvh) zeer aanbevelen, maakt gelijk een DL brander van je Nec2500a

[ Voor 30% gewijzigd door GrrRon op 16-06-2004 23:30 . Reden: firmware Herrie ]

"Soylent Green is people!"

Verwijderd

mijn brander heeft standaard al 1.06 aan boord. Als ik met de officïele flasher via windows er 1.07 probeer op te zetten geeft ie een error.

screw this, ik ga hem straks gewoon mooitjes terugbrengen en wat sparen om een ander merk te kopen.

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-02 11:15
Zou gewoon dezelfde nemen en deze dus omruilen.
Doet het bij heel erg veel mensen namelijk gewoon perfect.
Als die 2e het weer zo doet zou ik ook gaan denken aan en ander merk, maar zou zelf eerst ff omruilen.

Verwijderd

voila hij is weg, ik heb gewoon een 2510A besteld (dual layer en slechts 7 € duurder). Ik zal hiermee nog eens een poging wagen.
Pagina: 1