Hallo, ik haal informatie uit een database voor mn chart (gemaakt met owc). Alleen nu zit er in owc chart een bug dat als ik een reeks langer als 100 dagen heb, hij de lay out (eigenlijk alleen de format onder de x-as) helemaal veranderd en de chart wordt hierdoor een stuk lelijker. Deze bug heeft hij echter alleen als ik een kolom gebruik uit mn database met de tijd en de datum erin. Zonder tijd erbij is er geen enkel probleem.
Nu heb ik echter wel een kolom met datum en tijd nodig, dus dacht ik dat het probleem misschien ook opgelost zou zijn als ik met een query alleen de datum en niet de tijd eruit pakte. Nu had ik het volgende gemaakt:
Deze query werkt wel, alleen blijft de format van de datum helaas ongewijzigd
. Wat doe ik fout, ik zit al enkele weken met het probleem van die chart en ik zou zeer dankbaar zijn als jullie mij een eindje op weg konden helpen
Nu heb ik echter wel een kolom met datum en tijd nodig, dus dacht ik dat het probleem misschien ook opgelost zou zijn als ik met een query alleen de datum en niet de tijd eruit pakte. Nu had ik het volgende gemaakt:
code:
1
2
3
| SELECT fictievedatum, synops as reeks, synops_t2m as element FROM beek WHERE ((fictievedatum BETWEEN CONVERT(DATETIME, '2003/1/1', 102) AND CONVERT(DATETIME, '2003/2/1', 102)) and voorspeltermijn=12) |
Deze query werkt wel, alleen blijft de format van de datum helaas ongewijzigd