HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Beste mensen,

Ik heb een website gemaakt, en dus een host gevonden, maar bij alle gratis hosts, krijg je van die irritante pop-ups met reclame voor hun pagina(s). daarvoor heb ik een flinke tijd geleden een html-code voor gevonden om die te blokkeren, maar na een nieuwe computer ben ik die kwijtgeraakt. weet iemand de code voor me of een andere handige tip om die reclame te blokkeren voor alle bezoekers.

dus niet aankomen zetten met popup killers want als ik die heb zou het alleen voor mij een voordeel zijn, maar vele bezoekers zullen dat niet hebben.

mvg

Thrilled

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
A ) Die hosts zijn niet voor niks gratis
B ) Het is niet toegestaan die pop-ups of banners te blocken, ook al zou je het kunnen. Lees je overeenkomst maar eens die je aan gaat als je je inschrijft.
C ) Heb je al eens gezocht naar andere hosts?
D ) Hoort dit topic IMHO niet in WOS...

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 04-05-2004 13:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:43

GaMbiNo

1337

Die banners maken deel uit van de overeenkomst die jij met henm aangaat als je een pagina bij hen gaat publiceren. Het blokkeren van deze banners is dan ook illegaal en asociaal. Een antwoord zul je hier dan ook niet vinden, dit is niet gewenst hier @ GoT.

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
ik kon geen subforum vinden met onderwerp html of iets in die richting, dus had hem maar ff hier gezet. maar ik weet dat ze daarom gratis zijn. aangezien ik het zinloos vind om ervoor te betalen en iedereen die popups irritant vind, wil ik ze blokkeren.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

beter kijken.

En banners blokken is diefstal.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Thrilled schreef op 04 mei 2004 @ 13:22:
ik kon geen subforum vinden met onderwerp html of iets in die richting, dus had hem maar ff hier gezet.
Het had dan bij Webscripting gehoord.
maar ik weet dat ze daarom gratis zijn. aangezien ik het zinloos vind om ervoor te betalen en iedereen die popups irritant vind, wil ik ze blokkeren.
Het is gratis... .voor niets gaat de zon op.
Voor wat, hoort wat...

Wil jij geen reclame, dan zal je moeten dokken.... normale gang van zaken lijkt me

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Thrilled schreef op 04 mei 2004 @ 13:22:
maar ik weet dat ze daarom gratis zijn. aangezien ik het zinloos vind om ervoor te betalen en iedereen die popups irritant vind, wil ik ze blokkeren.
voor niets gaat de zon op ;)
en voor een paar euro per jaar heb je al hosting zonder reclame ;)

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Die webhosts zijn niet voor niets gratis - verder hoort deze vraag niet in Windows Operating Systems, voldoet je topic titel niet en kan ik niet terugvinden wat je zelf al gedaan hebt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vragen over Internet en hosting horen niet in WOS; maar in IT. Verder is dit gewoon een illegale vraag aangezien jij gratis hosting krijgt in ruil voor reclame.

Dat is niet bedoeling; en deze gaat dus op slot :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 12:07

momania

iPhone 30! Bam!

het is een simpele keuze die je moet maken:
Wil je geen popups -> zoek een host die dat niet heeft en betaal er gewoon voor.
Wil je gratis-> accepteer de popups dan gewoon (blokkeren is zelf strafbaar)

Verder doen we hier op GoT niet aan script request, en al helemaal niet voor dit soort zaken.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.