Nieuw mobo proc en geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• pb_floris
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Hallo,

Ik win mijn comp upgraiden door een nieuw moederboard een nieuwe processor en geheugen aan te schaffen. Ik ga het systeem gebruikn voor gamen en mijn studie (maya, autocad enz).

Het aanbod is nu zo groot en ik hoor van iedereen iets anders. Welke processor moet ik nemen amd, amd64 of intel?? Ik weet het niet meer 8)7

Mijn budget is 500 a 600 euro

Help plz

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Het ligt er maar net aan wat je er mee wilt doen..

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Post je vraag hier eens: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 7 ;). Zou je mischien wel even op je spelling willen letten?
mm ik lees nu dit pas goed
Ik win mijn comp upgraiden door een nieuw moederboard een nieuwe processor en geheugen aan te schaffen.
Je wilt een heel nieuwe computer dus. Dan raad ik aan deze: CSL FAQ eens door te lezen. Hier krijg je veel uitleg over bijvoorbeeld CPU, Moederbord, Geheugen, Videokaart. Mischien kan je daardoor makkelijker de keus maken ;)

[ Voor 99% gewijzigd door UTM op 04-05-2004 13:21 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie w03f :)

Hier was je trouwens ook achtergekomen wanneer je gewoon netjes in de FAQ van dit subforum had gekeken. Daarin staat ook het een en ander over het kiezen van een CPU/mobo/geheugen B)

Het is hier in GoT in ieder geval de bedoeling dat je vooronderzoek doet eer je een topic post. Daaronder valt dus o.a. het raadplegen van de subforum-FAQ. Een tip: een beknopte samenvatting van hetgeen je zou moeten kennen/doen voor het openen van een topic staat gewoon bovenaan in [New Topic] B)

[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 04-05-2004 13:21 ]

Dit topic is gesloten.