The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Als je in de Faq kijkt onder LCD kan je zien dat de meeste LCD's uit nieuwere apparaten niet te gebruiken zijn voor dit soort toepassingen. Misschien dat je wel te tijd erop kan laten zien (ik heb ook een klokje uit een telefoon voor in m'n nieuwe case) maar temperaturen zijn erg moeilijk..
Je kan wat pics posten, misschien kunnen sommigen hier er iets voor de paralelle poort voor schrijven maar ik heb niet veel hoop..
Je kan wat pics posten, misschien kunnen sommigen hier er iets voor de paralelle poort voor schrijven maar ik heb niet veel hoop..
Nooooh! Stahp!
Voor dit soort dingen moet je idd zelf een controller gaan bouwen, dit word erg moetlijk omdat de "pinnetjes" van die lcd's heel dicht bij elkaar zitten zoals je waarschijnlijk hebt gezien bij het openmaken van het ding (nergens iets waar je op kan solderen) dus zoals hier ook gezegd word kan je beter een schern pakken wat hiervoor bedoeld is, en dus al een controller heeft...