[XP] Internet explorer wordt toch gebruikt

Pagina: 1
Acties:

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 11:32
Ik heb er net al wel wat over gelezen door de search te gebruiken, maar echt een duidelijk antwoord stond er niet direct bij.

Als ik MyIE als standaardbrowser zet (uitgebreide versie van IE) pakt bijvoorbeeld MSN Messenger tóch Internet Explorer. (behalve als MyIE al aanstaat)

Daarnaast als ik windowsupdate aanklik opent hij ook weer met Internet Explorer. Ik wil dat ie gewoon altijd MyIE pakt.

Heb bij software ook Internet Explorer eraf gegooit, en hij staat bij programma toegang en instellingen ook niet meer als standaard browser.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je zegt bijvoorbeeld: MSNMSgr heeft het AFAIK hardcoded. Zijn er nog andere (niet-MS) apps? Als het alleen die twee zijn, heb je redelijk pech - al kan je voor specifiek MSNMSgr even rondzoeken, dat is eerder gevraagd. Ik kan me geen antwoorden herinneren eigenlijk --> ik gebruik geen MSNM.

Voor WU kan je natuurlijk ook een gewone snelkoppeling naar http://windowsupdate.microsoft.com maken - indien nodig als parameter bij het opstarten van myie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Hier met MSNM 6.1 gebruikt hij wel gewoon FireFox (die als standaard browser staat ingesteld). Welke versie van MSNM gebruik jij dan? Misschien dat het daar aan ligt.

Gebruik je overigens MSN Messenger of Windows Messenger? Hier zit namelijk toch nog een verschil in. :)

[ Voor 30% gewijzigd door pasta op 04-05-2004 13:43 ]

Signature