Ok, nu vragen jullie je natuurlijk allemaal af 'waarom zo'n oude game spelen?' Nou ja, gewoon verlangen enzo 
Het probleem: Ik heb death rally maar weer eens geinstalleerd en zowaar hij deed het, althans dat dacht ik. Echter de races verliepen in een slowmotion, dit viel te verhelpen door /w achter de commandline te zetten. Nu is het probleem alleen dat na ongeveer 2 minuten (random tijd eigenlijk, maar nooit langer dan 2 minuten volgens mij) het spel afsluit en me teruggooit naar windows.
Google bracht me helaas geen antwoord (ja op het slowmotion gedeelte, maar dat is inmiddels ook opgelost
), ook heb ik geen patches etc kunnen vinden die dit probleem zouden verhelpen. Ook alle compatibiliteits opties heb ik geprobeerd.
Specs:
Windows XP (SP 1 geinstalleerd)
Athlon XP 2400+
512MB
Geforce 3 ti 200
Het zou erg fijn zijn als iemand een oplossing weet, alvast bedankt
Het probleem: Ik heb death rally maar weer eens geinstalleerd en zowaar hij deed het, althans dat dacht ik. Echter de races verliepen in een slowmotion, dit viel te verhelpen door /w achter de commandline te zetten. Nu is het probleem alleen dat na ongeveer 2 minuten (random tijd eigenlijk, maar nooit langer dan 2 minuten volgens mij) het spel afsluit en me teruggooit naar windows.
Google bracht me helaas geen antwoord (ja op het slowmotion gedeelte, maar dat is inmiddels ook opgelost
Specs:
Windows XP (SP 1 geinstalleerd)
Athlon XP 2400+
512MB
Geforce 3 ti 200
Het zou erg fijn zijn als iemand een oplossing weet, alvast bedankt