Toon posts:

[Keybord] Logitech Cordless desktop hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week een Logitech draadloos toetsen bord met muis gekocht, aangesloten en software geinstalleerd.

Alles werkt echter het toetsenbord hapert wel vaak.
Ben je aan het typen dan ineens slaat ie letters over of reageert niet meer, na een paar seconden komen dan ineens de letters te voorschijn (vertraagd).
Als ik een snoer toetsenbord aansluit heb ik totaal geen problemen.

Heb natuurlijk de laatste driver/software al geinstalleerd echter het probleem blijft. De muis heeft geen problemen, ook zijn er geen vreemde "automatische" handelingen als ik niets doe (bv buren die ook draadloos toetsenbord hebben)
Het lijkt gewoon dat het toetsenbord het niet kan bijhouden als je snel typt.

Is dit een bekend probleem en wat is er aan te doen?

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 23:31

Beamer

Return of the legend

Ja hoor laadt je batterijen eens op :D. Klint erg bijdehand maar zijn echt precies dezelfde symptonen die ik heb als me batterijen leeg zijn.
Je hebt hem dan mis v/d wel gekocht maar probeer eens andere batterijen.

[ Voor 23% gewijzigd door Beamer op 04-05-2004 11:50 ]

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18
Ik vraag me af waar jij je receiver hebt liggen, wat de afstand is naar je toetsenbord/muis en of er iets tussenin ligt.

Verwijderd

Topicstarter
@Beamer:
Zal die batterijen eens vervangen, zijn nog geen 3 dagen oud (zaterdag gekocht) en probleem heb ik al vanaf dag1. Het zijn geen oplaadbare batterijen.

@Suicyder:
Zender ligt op de PC, PC staat onder het buro waar keybord en muis liggen, afstand is ca 30 cm

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 12:03 ]