Toon posts:

wtf is er met mijn temp???

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej Tweakers,

Ik heb een serieus probleem en kan echt niet vinden wat er aan de hand is. de temperatuur van mijn processor word rond de 65 graden tijdens gamen, als ie deze temp. bereikt geeft pc altert een waarschuwing en word ik disconnected.

de temp. zijn normaal: 56-59 graden processor
48 graden case

ik heb een case fan en die blaast rechtstreeks naar de proc.

specs: p4 2.4 @ 2.56
msi 865 neo
512 MB
sapphire 9800 pro

Wat kan er hier aan de hand zijn????? ik wil nog wel een case fan bij plaatsen maar dan krijg je (van boven naar onder) voeding - case in - case uit onder elkaar, en dit lijkt me niet echt een goede oplossing...

iemand suggesties of een oplossing??? wat zou hier aan de hand kunnen zijn???

THX!!!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:41:

Wat kan er hier aan de hand zijn????? ik wil nog wel een case fan bij plaatsen maar dan krijg je (van boven naar onder) voeding - case in - case uit onder elkaar, en dit lijkt me niet echt een goede oplossing...
mjah... alleen lucht naar binnen blazen heeft ook niet de volle nut, afzuigen is dan ook wel handig.

Tevens levert je Radeon kaartje de meeste hitte op denk ik.

Kijk in ieder geval even of je kabels in je pc hebt die de airflow blokkeren (ik heb zelf ronde ATA kabels nu om deze reden, scheelt 3 graden in case).

Hoop iig dat je het kunt vinden.

Succes
Sui

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet echt Processors, Mobo's & Geheugen-related. Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?", daarin vind je meer info, tips en suggesties :)

Dit topic is gesloten.