[PHP] Niveau's / Rollen icm Sessions *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben bezig met een php site die gebruikt maakt van sessies. Dit werkt allemaal wel maar nou wil ik dat sommige gebruikers van niveau 1 meer mogen dan gebruikers van niveau 2 enz enz. De gebruikers staan elk in een verschillende tabel, want 1 tabel is voor studenten(niveau 1) en de ander is voor bedrijven(niveau 2).
Heeft hier iemand een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 08:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zoek ook eens naar Role Based Security. Verder betwijfel ik of je een goede databasestructuur hebt. Je hebt namelijk een user, en deze heeft bepaalde rechten. Oftewel: je hebt een usertabel en, afhankelijk van de gekozen methodiek, een rechtentabel.

Ik heb trouwens de titel iets aangepast, zo miste ik de taal tussen blokhaken. Zie *!*!* Over topictitels in P&W - Updated 25 feb 04 *!*!* , volgende keer kan het een reden zijn om een topic hierom te sluiten.

[ Voor 27% gewijzigd door gorgi_19 op 04-05-2004 12:08 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik vergeten was om de taal in het onderwerp te zetten.
Mijn database ziet er zo uit, dus het moet volgens mij wel in verschillende tabellen.
Nog even verdere uitleg bedrijven mogen alleen studenten zien die aan hun gekoppeld zijn via plaatsing. De school mag zijn eigen studenten vervangen en zien bij welk bedrijf ze geplaatst zijn. ook mogen bedrijven hun eigen gegevens(bedrijfscontent) veranderen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 14:43 ]