[XP] Fout tijdens zoeken in windows*

Pagina: 1
Acties:

• Telim Tor
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2008
Ik heb het volgende probleem bij mijn verse windows installatie: Als ik probeer een bestand op te zoeken in de Explorer, en ik klik op de knop 'Search', dan krijg ik een alert venster met gele driehoek met zwart uitroepteken met als titel 'Search companion', zonder tekst. Hierna gebeurt er niets, er wordt dus niet gezocht. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem op kan lossen?

BvD, Telim 'Tor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En onder welk OS is dit? Al een keer een reinstall geprobeerd?

enne, grtz onder je post hoeft niet.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik ga even ervan uit dat ie WinXP bedoeld, want hij heeft het over de Search Companion. Ik heb ook eens zoiets gehad, dat ligt waarschijnlijk aan een missend of corrupt bestand.
Ik zou Windows eens opnieuw installeren, je kunt ook proberen om de Service Pack erop te zetten als je dat nog niet gedaan hebt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Hoi,
Telim Tor schreef op 04 mei 2004 @ 11:02:
Ik heb het volgende probleem bij mijn verse windows installatie: Als ik probeer een bestand op te zoeken in de Explorer, en ik klik op de knop 'Search', dan krijg ik een alert venster met gele driehoek met zwart uitroepteken met als titel 'Search companion', zonder tekst. Hierna gebeurt er niets, er wordt dus niet gezocht. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem op kan lossen?
Even Gegoogeld, en ik kwam dit tegen.
Misschien helpen de tips die daar staan je van je probleem af?

• Telim Tor
Dit zou wel eens kunnen helpen..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel nou eerst eventjes over welk OS we het hier hebben :)

• Telim Tor
win XP
Pagina: 1