Toon posts:

[2000] LSASS fouten zonder internet toegang *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg iedere keer met opstarten van Windows 2000 server zo'n ERROR van Lsass.exe. 8)7 Ik ben er ondertussen achter gekomen dt het een soort van inlog fout is maar is dit ook te herstellen?

Op de server draait: Windows 2000 Server
Dhcp
Active Directory
RIS (Remote Instalation Service)
Als jullie hier iets van weten hoe je het kan oplossen, hoor ik het graag! _/-\o

P.S. De server is nog nooit op internet geweest en nog verder met geen ander cdtje dan die van windows 2000 server en die van service pack 4 dus aan het sasser virus kan het niet liggen!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

fout.. niet nog eens een topic openen :w

Niet sasser
Lsass.exe/

heeft geen nut.. verzin eens een goede topicstart

Verder.. sasser gaat van computer op computer.. Dus als een computer verbonden is met het internet, heb jij dus ook risico om het op te lopen!

kijk nog hier eens: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

en dit nog eens:
Remy schreef op 04 mei 2004 @ 10:30:
SideKick-RHC, het is misschien wel zo netjes, om eerst wat zaken te proberen die in de links staan die gegeven zijn in je vorige topic. Een nieuw topic openen en stug volhouden dat het niet het Sasser-virus is, is iig niet netjes, vandaar dat deze ook dicht gaat :)

Gebruik de links die in Lsass.exe dus gegeven zijn in je voordeel :)
Dus open fantsoenlijk een topic, netjes enzo.. niet meteen 3 achter elkaar die nergens op lijken ;)

[ Voor 155% gewijzigd door Outerspace op 04-05-2004 10:36 ]

Wauw, een sig!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Om 100% zeker te zijn dat het geen virus is zou ik toch eens een remove tooltje voor dat virus proberen. Scan desnoods de server ook eens met de laatste MCAfee Stinger.

Post desnoods ook eens een screenshot van de foutmelding.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Wellicht is er een andere pc in het netwerk verbonden geweest met internet.

Who is John Galt?

• Han
  • Niet online

Han

justmental schreef op 04 mei 2004 @ 10:33:
Wellicht is er een andere pc in het netwerk verbonden geweest met internet.
Of een gebruiker met een besmet medium aan de gang geweest :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Neej er is niks in aaraking gekomen met internet! en wat betreft de server kan ik nergens meer in! Inloggen geeft namelijk een probleem!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:36:
Neej er is niks in aaraking gekomen met internet! en wat betreft de server kan ik nergens meer in! Inloggen geeft namelijk een probleem!
Gaat het ook niet in veilige modus?

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:36:
kijk hier dan eens: [rml][ win xp] lsass.exe error[/rml]
[rml][ XP] lsass.exe[/rml]
[rml][ WinXP] Gebruikersaccountsfout[/rml]

Vooral deze even doorlezen!!!LSASS.EXE error: XP blijft rebooten

nog meer :?

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 04-05-2004 10:40 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
WimB schreef op 04 mei 2004 @ 10:37:
[...]

Gaat het ook niet in veilige modus?
Neej het gaat zelfs niet in veilige modus! dat is namelijk het irritante ervan ook last known good en voor domain controllers staat er ook een! (Directory Service Restore Mode) en zelfs die doet het niet!

Verwijderd

Topicstarter
Ben er al deels achter gekomen, als je Active Directory hebt en de ERROR Lsass.exe komt te voor schijn dan geeft ie aan dat ie moet rebooten in Directory Service Restore Mode en daar moet je dus het wacht woord van Active Directory invoeren! |:(

• Outerspace

Outerspace

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Effe voor de duidelijkheid over LSASS.EXE > LSASS fouten zonder internet toegang *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 04 mei 2004 @ 11:13:
Effe voor de duidelijkheid over LSASS.EXE > LSASS fouten zonder internet toegang *
Jap hij geeft een fout en beide pc's zijn nog nooit op internet geweest!

Verwijderd

Topicstarter
En was ik vergeten en zelfs beide pc's zijn nu niet aangesloten op internet of alles wat naar buiten kan het zijn gewoon 2 stand alone's!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:58:
Ben er al deels achter gekomen, als je Active Directory hebt en de ERROR Lsass.exe komt te voor schijn dan geeft ie aan dat ie moet rebooten in Directory Service Restore Mode en daar moet je dus het wacht woord van Active Directory invoeren! |:(
Nee - daar moet je het directory services restore password ingeven - het password waar DCPromo omvraagt tijdens jouw setup :)

Verder - welke fouten krijg je *precies*? Het woord 'fouten' hebben we niets aan :)

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:35:
En was ik vergeten en zelfs beide pc's zijn nu niet aangesloten op internet of alles wat naar buiten kan het zijn gewoon 2 stand alone's!
Nu niet... maar eerder wel? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm jah, en er ziojn zeker ook geen clients in je netwerk ? Je hebt maar 1 besmette pc nodig in je netwerk.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Dus je hebt een standalone W2k server?? Handig.. :/
Of heb je em juist nu een paar minuten geleden offline gehaald omdat ie zo 'raar' deed? Draait "avserve2.exe" toevallig ook onder task manager --> processes??

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1