Hallo, nu kijk ik vrij regelmatig films op de tv. Ik heb alleen met sommige xvid/divx films dat hij opeens midden in de film blijft hangen, het beeld blijft dan staan mar het geluid loopt ondertussen door. Dit gebeurt helaas in elke player (BSplayer, media player, en realplayer) Ik dacht zelf eerst aan mijn zwaar overgeklokte asus ti 4400, maar dan heb je niet alleen een film die hangt, maar het complete beeld, dus dat lijkt mij niet de oorzaak. Dan blijft of processor, of ram geheugen over, ik denk zelf aan het laatste. Wat denken jullie?
ja, ik ken t verschijnsel. Het gebeurd bij mij ook wel eens, en t enige wat helpt is dan met vooruit/achteruit spoelen of de timeslider 1 seconde na het hangplokje te gaan en gewoon verder kijken.
Check hem op bad frames of wat dan ook met Virtual dub, indien je iets vind fix je dat of knipt het stukje eruit.
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook, maar alleen als er iets gebeurt bij MSN (aanmelden, begin gesprek). Ook weet ik dat bij een vriend van mij een film constant happerde doordat MSN aanstond. Wij verhelpen dit door MSN te vergrendelen of Baasbescherming (beide MSN plus). Ook kom ik wel eens zo'n soort problemen tegen als ik de film vaak van volledig scherm naar venster en omgekeerd heb gedaan. Of als ik constant aan het zoeken ben. Dan crashed de film ook.
Maar, als de film crashed kan ik echt niets meer doen (alleen naar het geluid luisteren). Alleen een complete herstart steld mij dan nog in staat 'iets' te doen op deze PC. En dat is behoorlijk irritant.
Bij mij loopt hij dus niet vast op fouten in de film, maar op het zoeken in de film, of omdat ik aan het multitasken ben.
Maar, als de film crashed kan ik echt niets meer doen (alleen naar het geluid luisteren). Alleen een complete herstart steld mij dan nog in staat 'iets' te doen op deze PC. En dat is behoorlijk irritant.
Bij mij loopt hij dus niet vast op fouten in de film, maar op het zoeken in de film, of omdat ik aan het multitasken ben.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 10:40 ]
Verwijderd
ik zou alles voor zekerheid verder uitschakelen wat mogelijk veel CPU kan gebruiken + Divxplayer gebruiken die geeft zowieso beste beeldkwaliteit en hapert bij mij nooit (Bsplayer soms wel)
Pagina: 1