videocamera < 1500 EUR

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Wie kan er me helpen? Met een budget van maximaal 1500 EUR (onder 1000 EUR zou helemaal leuk zijn).
Ding moet zeker DV-in hebben of tenminste makkelijk DV-in kunnen enablen (laatste is nog beter, goedkoper) omdat ik het met helmetcam wil gebruiken. Als het ding superklein zou zijn zou dat ook leuk zijn dus.. kan'k het makkelijk kwijt op me motor zonder extra gedoe. Het mag dus zeker geen bulky toestel zijn.
Geen idee of dit al bestaat, maar breedbeeldformaat zou helemaal geil zijn.
Zijn er verder nog echte verschillen tussen fabrikanten? If so wat dan? Garantie? Kwaliteit? ... ?

Mocht dit nog niet genoeg info zijn voor jullie kenners dan vraag je maar wat je nog wil weten om tot goed toestel uit te komen.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
panasonic nv-gs120 Review

Prima camera met 3 ccd's en 10x leica lens. Door de 3 ccd's heb je veel minder beeldruis en een hogere effectieve resolutie. Verder dv in/out, usb 2.0. Prijsindicatie

Niet het kleinste wat er is, maar wel een hele goede beeldkwaliteit door de 3ccd's en de goede lens. Als je gaat kijken naar het allerkleinste spul;

Sony DCR-PC105: Prijsinfo
Review1, Review2

1mpixel 1ccd, carl zeiss lensje, erg compact, dv in/out.

Wat spreekt je dus meer aan? Beeldkwaliteit of het kleine formaat?

[ Voor 17% gewijzigd door Tele op 04-05-2004 10:48 ]

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
D'r zijn al redelijk wat topics gepasseerd over camera's.

Hoe kleiner de camera hoe slechter het beeld, kan je gerust stellen.

Je wilt 'm op de motor gebruiken als helmetcam?!
Zal je 'm stevig moeten monteren, denk ik. En een klein cameraatje gebruiken dan.

Ik zou gewoon 's een Radio Modern of IT's binnenlopen en 's gaan kijken wat er zoal te krijgen is.

[ Voor 13% gewijzigd door AxiMaxi op 04-05-2004 12:18 ]

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Juist, je weet je budget en je hebt ook al duidelijke wensen. Dan ben je nu geschikt bevonden om zelf in een winkel te gaan orienteren.

Een site als Kieskeurig kan je trouwens ook al een eind op weg helpen als je gebruikerservaringen wilt. :)

Dit topic is gesloten.