Toon posts:

[VST(i)] Collectie ordenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ongeveer 300/400 vst(i)'s, maar kan ze soms wat moeilijk terugvinden als ik wat wil produceren.
Kent iemand een tool of script, waarmee ik de vst's gemakkelijk in categorieen (dir's) kan opdelen met behulp van een online databeestje oid. Ik zat te denken aan een indeling als op

http://www.kvr-vst.com

Niet echt een audio vraag, maar misschien zijn er mensen die er ook mee te maken hebben gehad.

Heb search gebruikt en gezocht met google.

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
Is het niet gewoon een kwestie van subdirectory's gebruiken?

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Topicstarter
AxiMaxi schreef op 04 mei 2004 @ 12:19:
Is het niet gewoon een kwestie van subdirectory's gebruiken?
Dat wel! Maar dan zou ik ze het liefst automatisch in categorieen indelen (dus door middel van een scriptje)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 17:00:
[...]

Dat wel! Maar dan zou ik ze het liefst automatisch in categorieen indelen (dus door middel van een scriptje)
Hoe gaat het script dan bepalen in welke categorie het moet komen :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Door bijvoorbeeld te kijken naar een database die iemand beschikbaar heeft gesteld. De website kvr-vst.com heeft zo'n indeling.
Net zoals je films kan laten ordenen op genre met bijvoorbeeld Moviecollector. Deze trekt zijn gegevens gewoon van imdb.com en houdt deze indeling aan in zn database.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je kan het zelf scripten in php :P maarreh..
Ik zoek zoiets om later een vaste indeling te krijgen IN de VSTi hosts

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik zoiets scripten dan? Moeten 'zij' aan de serverside daar niets voor doen dan?
Pagina: 1