Hallo, ik heb sinds kort een muis probleem. Hij was niet echt precies meer en toen schoonmaken niet hielp dacht ik dat mijn geliefde Logitech Mouseman na 2 jaar dan toch de geest had gegeven. Kan gebeuren dus ik heb een nieuwe unit gekocht, een Logitech Optical. Maar het probleem blijft. Uit nadere bestudering bleek dat het een periodiek probleem was. Iedere 15-60sec doet mijn muis onwillig, de cursor springt een beetje heen en weer ongeveer net zoals mijn modem aan het inbellen is. Dit vergalt mijn Unreal Tournament plezier wel een beetje. Toen dacht ik 'ik heb personal webserver draaien'. Dat zal wel problemen geven. Maar ook het killen van PWS (dus EN de pwstray EN de service inetinfo.exe) hielp niet.
Any ideas?
Ik draai win98 2nd edition (ik heb het tijden zonder dit probleem gedraaid), heb dus een logitech muis op mijn PS2 poort en een MSI K7T mobo met Athlon 800.
Alvast bedankt,
Bram
Any ideas?
Ik draai win98 2nd edition (ik heb het tijden zonder dit probleem gedraaid), heb dus een logitech muis op mijn PS2 poort en een MSI K7T mobo met Athlon 800.
Alvast bedankt,
Bram