Toon posts:

Muis probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb sinds kort een muis probleem. Hij was niet echt precies meer en toen schoonmaken niet hielp dacht ik dat mijn geliefde Logitech Mouseman na 2 jaar dan toch de geest had gegeven. Kan gebeuren dus ik heb een nieuwe unit gekocht, een Logitech Optical. Maar het probleem blijft. Uit nadere bestudering bleek dat het een periodiek probleem was. Iedere 15-60sec doet mijn muis onwillig, de cursor springt een beetje heen en weer ongeveer net zoals mijn modem aan het inbellen is. Dit vergalt mijn Unreal Tournament plezier wel een beetje. Toen dacht ik 'ik heb personal webserver draaien'. Dat zal wel problemen geven. Maar ook het killen van PWS (dus EN de pwstray EN de service inetinfo.exe) hielp niet.

Any ideas?
Ik draai win98 2nd edition (ik heb het tijden zonder dit probleem gedraaid), heb dus een logitech muis op mijn PS2 poort en een MSI K7T mobo met Athlon 800.

Alvast bedankt,
Bram

Verwijderd

Topicstarter
Okee, probleem opgelost. Nadat ik het device aan de USB poort had gehangen en het probleem exact hetzelfde bleek heb ik eens even mijn muismat geinspecteerd en wat bleek? Er zat een minuscuul plakje glimmende rans en dat grokte die optical mouse toch niet helemaal. Probeer zo'n ding maar eens op een spiegel; no go...

Maar goed, toch bedankt voor de overweldigende reacties :P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hoe traag speel jij UT?????? Ik rag als een idioot over m'n muismatje....15-60 seconden????? sjees..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik bedoel is dat ie niet de hele tijd onwilllig doet, maar zo af en toe. En ik heb ondertussen ook ontdekt dat ie een beetje ging flippen van het rode gedeelte van mijn vertrouwde Garfield-muismat. Oeps :)

Bleek later trouwens ook in de manual te staan maar wie leest DIE nou? ;)

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 18:48
wat een ranzige muismat heb jij !!! :r

Specs

Verwijderd

Tja als je eenmaal je perfecte muismat heb gevonden doe je hem niet snel weg.. en tja dan maakt die ook veel mee..
*brak thuiskomen van 't zupen
*het ontbijt, lunch, avondeten (veel tweakers kennen het woord eettafel nie)
*en ga zo maar door

dan is het dus eigenlijk niet zo gek dat de muismat van een tweaker er nogal ranzig uitziet :)

Verwijderd

Topicstarter
Jij begrijpt het. Naast muismat is mijn trouwe garfield-device ook nog spons oor allerhande rans, schrijfplateau en nog veel meer. Ik ben eraan gehecht! Maar goed, nu gebruik ik de muismat van mijn tweede bak met daarop Taz, die is ook wel koel en heeft geen glimmende of rode kleurtjes waarvan mijn muisje van slag kan raken... :)
Pagina: 1