beste tweakers.
ik heb in mn antec plusview 1000 AMG 2 harddisks zitten. daarachter zit een fanhoudertje voor een 80 mm cooler.. dat zijn 2 van die "haakjes" waar je de fan achter "klikt" ... nu heb ik dus al een paar x meegemaakt, dat de fan midden in de nacht
gaat aanslepen.. dat denk ik ten minste.. de fan heb ik vanochtend even uit het houdertje gehaald om te kijken of dat de oorzaak nou is. hoe kan ik nou voorkomen, dat dit blijft gebeuren..? het is heel vaag, want hij doet het gewoon perfect. en dan midden in de nacht krijg je het gelazer. nog een klein detail.. de harddisks zitten in zo een "removable hd tray dinges".. zo een kooitje, waar je je harddisks in monteerd, en zo je computer inschuift. als mn fan dus die herrie maakt, haal ik dus het kooitje beetje los, en duw em weer terug. dan is meestal het probleem opgelost. maarja. zo moet het natuurlijk niet. kan iemand me helpen?
ik heb een tijdje geleden ook de stof ervanaf gehaald. kan de fan nu uit balans zijn? en hoe kan je het beste de stof van een fan afhalen zonder risico te lopen?
/edit typo
ik heb in mn antec plusview 1000 AMG 2 harddisks zitten. daarachter zit een fanhoudertje voor een 80 mm cooler.. dat zijn 2 van die "haakjes" waar je de fan achter "klikt" ... nu heb ik dus al een paar x meegemaakt, dat de fan midden in de nacht
ik heb een tijdje geleden ook de stof ervanaf gehaald. kan de fan nu uit balans zijn? en hoe kan je het beste de stof van een fan afhalen zonder risico te lopen?
/edit typo
[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 04-05-2004 09:20 ]