Toon posts:

Firewall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of deze vrag hier thuis hoort, maar ik denk dat ie hier wel zou kunnen, is immers professional networking en servers.

Ik zit met het volgende. Ik heb een netwerk hier liggen en wil deze graag beveiligen d.m.v. een firewall. Nu voldoet ISA niet aan de eisen, omdat het teveel problemen bij de gebruikers oplevert. Smoothwall voldoet niet aan de eisen omdat het niet intergreerd met Windows (gaat dan om computernamen, users ect).

Mijn vraag is nu dus kan iemand een andere firewall oplossing aanraden die wel intergreerd met Windows?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Allereerst naar mijn mening absoluut geen PNS door het simpele feit dat dit gewoon een uitzoekvraag is. tik eens in google in firewall en ga dan een voor een de links af.

Maar ok, wat zijn/waren de problemen met ISA ( dit is naar mijn idee toch wel de beste bedrijfsmatige firewall als je AD-integratie zoekt )
Waarom wil je AD-integratie hebben??? Denk eerst eens na wat iemand moet hebben en of het niet met een fixed-ip ook op te lossen is???

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat bedoel je met integreren met windows? en wat levert de problemen op met ISA? juist isa moet goed met allerlei features van windows om gaan. het is vaak alleen een kwestie van juist instellen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT
* Koffie is ook wel benieuwd waarom ISA zo slecht zou zijn ? Misschien eens rondneuzen op isaserver.org ofzo ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Traag, poorten allemaal dicht ftp-en naar buiten toe traag en beroerd, lange wachtijden.

Terwijl als we van buitenaf ftp-en naar binnen toe gaat alles wel lekker snel.