Situatie: Een collega van mij, is calculator op kantoor, en moet daarvoor technische bouwtekeningen lezen. Nu heeft hij een aandoening aan zijn ogen, waardoor zijn zicht de laatste maanden dramatisch slechter is geworden, en hij ook met bril nog amper een krant kan lezen. Maar voor zijn werk moet hij dus toch die tekeningen kunnen lezen, waarvan de teksten vaak erg klein zijn (vergelijkbaar met Arial 6pt)
Mijn werkgever had zo een idee om een webcam te gaan kopen, om daarmee de bouwtekeningen (vergroot) te bekijken op een monitor.
Omdat ik zelf helemaal geen verstand van camera's en aanverwante technieken heb, kom ik hier voor deze vraag.
Dus is dit een goede oplossing? Wat is er mogelijk op dit gebied? de kleine letters moeten namelijk wel behoorlijk vergroot kunnen worden.
Raden jullie een bepaalde camera aan, of heeft iemand een andere oplossing?
Mijn werkgever had zo een idee om een webcam te gaan kopen, om daarmee de bouwtekeningen (vergroot) te bekijken op een monitor.
Omdat ik zelf helemaal geen verstand van camera's en aanverwante technieken heb, kom ik hier voor deze vraag.
Dus is dit een goede oplossing? Wat is er mogelijk op dit gebied? de kleine letters moeten namelijk wel behoorlijk vergroot kunnen worden.
Raden jullie een bepaalde camera aan, of heeft iemand een andere oplossing?
It's what it is...