Toon posts:

Schijf opruiming

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hehe de schijf opruimings functie van windows XP prof werkt wel heel erg goed :P
ik kreeg tijdens het uitpakken van wat rar bestandjes een melding dat er te min plaats was op me harddisc en windows bood mij de optie om "overbodige bestanden" te laten verwijderen.
Dit heb ik dus na enige twijfel laten doen; het duurde precies 2 seconde en toen tot me grote verbazing had dat progsel wel heel erg degelijk mijn schijf opgeruimt!
ALLES was pleite van mijn harddisc 160 gigabyte helemaal weg :'(

bedankt Bill Gate$

hier krijg je toch spontane Kill Bill neigingen van ;)

zo dat moest er ff uit ;)

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 02:24:
hehe de schijf opruimings functie van windows XP prof werkt wel heel erg goed :P
ik kreeg tijdens het uitpakken van wat rar bestandjes een melding dat er te min plaats was op me harddisc en windows bood mij de optie om "overbodige bestanden" te laten verwijderen.
Dit heb ik dus na enige twijfel laten doen; het duurde precies 2 seconde en toen tot me grote verbazing had dat progsel wel heel erg degelijk mijn schijf opgeruimt!
ALLES was pleite van mijn harddisc 160 gigabyte helemaal weg :'(

bedankt Bill Gate$

hier krijg je toch spontane Kill Bill neigingen van ;)

zo dat moest er ff uit ;)
Dat je er nog om kan lachen! Ik zou echt pissed zijn.. Ookal heeft dat niet echt zin. Maar ik hou dit wel in m'n achterhoofd als ik ook ooit die vraag krijg voorgeschoteld.. :Y)

Vind wel erg raar trouwens..!

[ Voor 8% gewijzigd door SanderTje! op 04-05-2004 02:27 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
ow ja kreeg ook nog de vraag wat ik wilde opruimen het enigste wat er op te ruimen was waren indexing bestanden voor snel zoeken over de schijf die had ik dus aangevinkt.

;)

Verwijderd

Topicstarter
-Sander_ schreef op 04 mei 2004 @ 02:26:
[...]

Dat je er nog om kan lachen! Ik zou echt pissed zijn.. Ookal heeft dat niet echt zin. Maar ik hou dit wel in m'n achterhoofd als ik ook ooit die vraag krijg voorgeschoteld.. :Y)

Vind wel erg raar trouwens..!
tja wat moet ik anders... kan er wel om gaan zitten janken of zo maar ja daar berijk ik ook niks mee he ;)
ik heb diverse tooltjes gevonden die me de data kunnen recoveren alleen hebben die een 2e medium nodig waar dusdanig vrije plaats op is zo groot als de te recoveren bestanden 160 gb dus dat wordt een hdd bij kopen :(

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
en reken nou maar niet op dat je alles terug krijgt, of nu als de sodebliksem je pc uit doen en je nieuwe hdd erin en windows op zetten en dan je oude er in als read only.

Verwijderd

Topicstarter
Imperium schreef op 04 mei 2004 @ 02:30:
en reken nou maar niet op dat je alles terug krijgt, of nu als de sodebliksem je pc uit doen en je nieuwe hdd erin en windows op zetten en dan je oude er in als read only.
het gaat hier om een harddisc die gelukkig niet gebruikt word als primaire hdd :)
er gebeuren verder geen schrijf acties op + ik kan hem uitzetten want hij is op dit moment extern ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

OK - hier kunnen we eigenlijk verder nisk mee :)

Dat je je afvraagt hoe dit toch komt kan ik me voorstellen - maar open dan maar even een nieuw topic waarin je dat op een andere manier aangeeft en waarin je ook opmerkingen als 'Bill Gate$' enzo weg laat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.